ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1389     |     کد : 9138

توجه به تيم‌هاي پايه اولويت باشگاه شهرداري تبريز است

مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز گفت:‌ توجه به تيم‌هاي پايه و زيرساخت‌هاي ورزش قهرماني اولويت مهم باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز است...

 مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز گفت:‌ توجه به تيم‌هاي پايه و زيرساخت‌هاي ورزش قهرماني اولويت مهم باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز است.
ميرمعصوم سهرابي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز با اشاره به افت و خيزهاي تيم‌هاي باشگاه شهرداري تبريز بر برنامه‌ريزي طولاني مدت اين باشگاه براي رسيدن به موفقيت‌هاي ورزشي تاكيد كرد.
وي با اشاره به حضور مقتدرانه تيم فوتبال شهرداري تبريز در ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: تيم فوتبال شهرداري پس از ساليان متمادي در حالي در ليگ برتر حاضر شد كه عناوين به دست آمده در جريان ليگ دسته اول براي اين تيم يك ركورد محسوب مي‌شود و تا ساليان متمادي امكان تكرار تمام اين ركوردها وجود ندارد و اميدواريم در ليگ برتر نيز نماينده شايسته‌اي براي آذربايجان و تبريز باشيم.
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز گفت: تيم فوتبال شهرداري تبريز در سال‌هاي اخير حركت پايه‌اي از سطوح نوجوانان و پايين‌تر از آن را براي تربيت نيروي فعاليت تيم آغاز كرده است و شرايط امروز تيم نتيجه‌ اين اقدام طولاني‌مدت و برنامه‌ريزي شده در مورد تيم‌هاي پايه است.
سهرابي تاكيد كرد: اولويت كاري باشگاه توجه به زيرساخت‌ها، ‌امكان ورزشي و تيم‌هاي پايه و محلات است كه سرمايه‌اي بزرگ براي هر تيمي محسوب مي‌شود و شهرداري از اين سرمايه‌ها به نو احسن استفاده كرده است و امروز بخش قابل توجهي از تيم فوتبال شهرداري در ليگ برتر از بازيكنان بومي تشكيل يافته است.
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز با تاكيد بر تداوم توجه به تيم‌هاي پايه در باشگاه شهرداري تبريز خاطرنشان كرد: ‌در حال حاضر تيم‌هاي پايه داراي تيم‌هاي الف و ب هستند و تيم فوتبال شهرداري نوين نيز تشكيل شده و با بازيكنان عقد قرارداد شده است.
وي همچنين به فعاليت‌هاي فرهنگي در باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز اشاره كرد و گفت: ‌در همين راستا سايت كانون هواداران تشكيل يافته است و فعاليت اين كانون به صورت قانوني است و كارهاي فرهنگي تيم شهرداري از طريق اين سايت صورت مي‌گيرد.
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري تبريز اظهار داشت: شعارهاي هماهنگ و تعيين شده در حمايت از تيم فوتبال شهرداري و نيز سرود حمايت از تيم فوتبال شهرداري به صورت سي دي در ميان هواداران پخش مي‌شود.


نوشته شده در   شنبه 13 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode