ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 شهريور 1389     |     کد : 9105

مدارس آذربايجان شرقي به وسايل آموزشي تجهيز مي‌شوند

براساس تفاهمنامه‌ ميان مديركل آموزش و پرورش و مدير ستادي شعب بانك كشاورزي به هر مدرسه مبلغ 20 ميليون ريال براي تجهيز به وسايل آموزشي، كتابخانه‌هاي كلاسي و تجهيزات رايانه‌اي پرداخت مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش آذربايجان شرقي، فيروز رضايي مديركل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي با اشاره به اين تفاهمنامه؛ ظرفيت بسيار گسترده آموزش و پرورش براي تعامل بيشتر با ساير دستگاه‌ها را يادآور شد و گفت: آموزش و پرورش به خاطر ارتباط دو سويه با آحاد جامعه نقش موثري در فرهنگ‌سازي در همه ابعاد ايفا مي‌كند و آموزش و پرورش آمادگي دارد براي گسترش فرهنگ بانك پذيري با همه بانك‌ها از جمله بانك كشاورزي مساعدت كنند.
رضايي ابراز اميدواري كرد، مشاركت در امر خير مدرسه‌سازي و مدرسه ياري به يك فرهنگ عمومي تبديل شود و بانك كشاورزي نيز به جمع خيران مدرسه يار بپيوندد.
5درصدي از مبالغ خالص جوايز حساب‌هاي پس‌انداز قرض الحسنه به امور عام‌المنفعه
مدير ستادي شعب بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي نيز در ارتباط از اختصاص پنج درصدي از مبالغ خالص جوايز حساب‌هاي پس‌انداز قرض الحسنه به امور عام المنفعه خبر دارد و گفت: در اين راستا مبلغ يك‌ميليارد و 100 ميليون ريال به 55 مدرسه روستاهاي محروم پرداخت مي‌‌شود.
داود برنج فروش آذر همچنين خواستار بيش از پيش تعامل اين بانك با آموزش و پرورش شد و گفت: براي فرهنگ‌سازي مسائل بانكي طرح بانك‌پذيري كودكان و نوجوانان از مهر ماه آينده با آموزش يك روزه به دانش‌آموزان مقطع راهنمايي برنامه‌ريزي شده است و در اين خصوص با ايجاد كلاس هوشمند بُردار و با بهترين تجهيزات مباني بانكداري و امور پولي و مفاهيم بانكي آموزش داده شده و كتابچه و CD آموزشي نيز به اين قشر از دانش‌آموزان تحويل خواهد شد.



نوشته شده در   پنجشنبه 11 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode