ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1389     |     کد : 9072

جبران مي‌كنيم

سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز با ابراز تأسف از كسب نتايج ضعيف هفته‌هاي اخير اين تيم در ليگ برتر، به هواداران فوتبال قول داد تيمش در ديدارهاي پيش رو با كسب نتايج قابل قبول جبران مافات كند...

 سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز با ابراز تأسف از كسب نتايج ضعيف هفته‌هاي اخير اين تيم در ليگ برتر، به هواداران فوتبال قول داد تيمش در ديدارهاي پيش رو با كسب نتايج قابل قبول جبران مافات كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، اكبر ميثاقيان كه فصل گذشته تيم شهرداري تبريز را با اقتدار به ليگ برتر رساند، طي گفت‌وگويي و به دنبال شكست چهار بر دو خانگي برابر پيكان قزوين در هفته هفتم، مشكل اصلي تيم را ضعف دروازه‌بان تيم اعلام كرد و گفت: تمام تلاش خود را براي بازسازي مجدد تيم و بازگرداندن روحيه بازيكنان به كار خواهيم بست تا شهرداري تبريز همان تيم مقتدر ماه‌هاي گذشته شود.
سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز در عين حال مسئوليت اصلي نتايج ضعيف به دست آمده اين تيم را متوجه خود دانست و ابراز اميدواري كرد با حمايت‌هاي هميشه مديران ارشد شهرداري، شوراي شهر، مديران باشگاه و هواداران اين تيم به جايگاه واقعي و شايسته خود برسد.
ميثاقيان تعطيلي دو هفته‌اي رقابت‌هاي ليگ را فرصتي مناسب براي بررسي نقاط ضعف و رفع مشكلات تاكتيكي و فني تيم براي بازگشت موفق‌تر به ليگ دانست و افزود: از اين تعطيلات به نحو احسن و مناسب براي احياي مجدد تيم استفاده خواهيم كرد.
گزارش فارس حاكي است، به دنبال شكست‌هاي پي در پي و كسب نتايج دور از انتظار تيم فوتبال شهرداري تبريز در رقابت‌هاي اين فصل ليگ برتر، شهردار تبريز با احضار اكبر ميثاقيان سرمربي و ديگر مسئولان اين تيم خواستار پاسخگويي و توضيح آنان درباره دلايل اين شكست‌ها شد.
عليرضا نوين با ابراز نارضايتي از كسب نتايج نااميدكننده طي هفته‌هاي اخير از سوي تيم شهرداري در رقابت‌هاي ليگ برتر خاطرنشان كرد: اگرچه تيم نتايج خوبي تا اينجاي كار نگرفته اما نبايد عده‌اي با بي‌رحمي و قضاوت‌هاي زودهنگام چشم انتظار سقوط شهرداري به دسته پايين‌تر باشند و با به راه انداختن جار و جنجال‌هاي بي‌ثمر تمام زحمات و تلاش‌هايي را كه طي چهار سال گذشته از سوي شوراي اسلامي شهر و شهرداري تبريز براي موفقيت اين تيم كشيده شده را ناديده گرفت.


نوشته شده در   سه شنبه 9 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode