ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1389     |     کد : 9028

جذاب‌ترین بازی مرحله گروهی

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در موناکو کلید زده شد...

 فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در موناکو کلید زده شد. همه ساله در آستانه بازی سوپر‌جام اروپا، مراسم انتخاب بهترین‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان و قرعه کشی فصل جدید انجام می‌شود و این بار هم این بندر جنوب فرانسه میزبان چهره‌های شاخص فوتبال اروپا بود
در انتخاب بهترین‌ها، اینتر به‌عنوان قهرمان فصل گذشته همه عناوین را درو کرد؛ ژولیو سزار بهترین دروازه بان، هموطنش مایکن بهترین مدافع، وسلی اسنایدر بهترین هافبک و دیه گو میلیتو، بهترین مهاجم و همچنین بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شدند.در قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید اما مهم‌ترین اتفاق تقابل میلان و رئال مادرید در گروه 7 است که با آژاکس و اوسر گروه مرگ را تشکیل می‌دهند. این دومین فصل متوالی است که این دو تیم پرافتخار قاره همگروه می‌شوند. آلگری، سرمربی میلان در این باره می‌گوید:« گروه ما و گروه اینتر قطعا سخت‌ترین گروه‌هاست. در رویارویی ما و رئال، سن‌سیرو و برنابئو منفجر خواهند شد. آژاکس و اوسر هم صعود درخشانی در مرحله حذفی داشتند و حریفانی هستند که باید از آنها ترسید.»
اینتر هم دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را با بازی مقابل وردربرمن، تاتنهام و توئنته هلند شروع می‌کند. لوییز فیگو، سفیر اینتر در این مراسم گفت:« گروه سختی است ولی اگر می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم باید همه را شکست بدهیم. تیم‌های آلمانی همیشه آماده‌اند و انگلیسی‌ها خطرناکند.» او اضافه کرد:« عجیب است که با رئال و مورینیو همگروه نشدیم چون تقدیر معمولا چنین ملاقات‌هایی را ترتیب می‌دهد.» کلودیو پیزارو، مهاجم برمن هم امیدوار است که تیمش از این گروه سخت صعود کند.
مصاف منچستریونایتد و گلاسکو رنجرز در گروه 3 هم خاطرات زیادی را زنده می‌کند. دیوید جیل، مدیر اجرایی یونایتد گفت:« آلکس فرگوسن و والتر اسمیت رقابتی قدیمی دارند و هر دو بازی فضای فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.»بارسا هم در گروه 4 یک بار دیگر با روبین کازان روسیه همگروه شده که فصل قبل در نیوکمپ این تیم را شکست داد. پاناتینایکو و کپنهاگن هم این گروه نسبتا آسان را تکمیل می‌کنند. زوبی زارتا، مدیر ورزشی بارسا گفت:« ممکن است تیم‌ها در تئوری آسان یا سخت به‌نظر برسند ولی باید ببینیم روی چمن چه اتفاقی می‌افتد.»
فان گال که فصل قبل بایرن را به فینال رساند، از همگروهی با رم، بازل و کلوژ رومانی راضی است:« قرعه می‌توانست خیلی بدتر باشد. با وجود این برای صعود باید تمرکزمان را حفظ کنیم. همچنین خوشحالم که مجبور به پروازهای طولانی نیستیم.»نکته جذاب همگروهی چلسی و مارسی، بازگشت دروگبا به ولودروم است. او در مارسی به شهرت رسید و هنوز هم در ورزشگاه ولودروم بسیار محبوب است. در عوض آنلکا باید منتظر واکنش تندی باشد.آرسنال هم مثل چند فصل اخیر قرعه آسانی دارد. نکته جالب در همگروهی این تیم با شاختار، بازگشت ادواردو، مهاجم کروات به ورزشگاه امارات است.

صعود سخت لیورپول
در مرحله مقدماتی لیگ اروپا لیورپول به سختی توانست از سد ترابوزان اسپور ترکیه بگذرد. شگفتی بزرگ اما حذف لکوموتیو مسکو توسط لوزان، تیم دسته دومی سوئیسی بود. راپید وین هم برای دومین سال متوالی توانست آستون ویلا را حذف کند.
گروه‌بندی این مسابقات که روز گذشته انجام شد به شرح زیر است:
گروه 1: یوونتوس، منچستر سیتی، ردبول سالزبورگ، لخ پوزنان،

گروه 2: آتلتیکو مادرید، بایر لورکوزن، روزنبورگ، آریس یالونیک

گروه3: اسپورتینگ لیسبون، لیل، لفسکی صوفیه، گانتواز

گروه4:ویارئال، بروژ، دینامو زاگرب، پائوک

گروه 5: آلکمار، دینامو کیف، باته بوریسف، شریف

گروه 6: زسکا مسکو، پالرمو، اسپارتا پراگ، لوزان

گروه 7: زنیت، اندرلشت، آاک، هایدوک اسپلیت

گروه 8: اشتوتگارت، ختافه، اودنسه، یانگ بویز

گروه 9: آیندهوون، سمپدوریا، متالیست خارکف، دبرسن

گروه 10: سویا، پاری سن ژرمن، دورتموند، کارپاتس

گروه 11: لیورپول، استوا بخارست، ناپل، اوترخت

گروه 12: پورتو، بشیکتاش، زسکا صوفیه، راپید وین

گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا

گروه 1:اینتر، وردربرمن، تاتنهام، توئنته

گروه 2:لیون، بنفیکا، شالکه، هاپوئل

گروه 3:منچستر یونایتد، والنسیا، رنجرز ‌،بورسا ‌

گروه 4:بارسلونا، پاناتینایکو‌ ، کپنهاگن، روبین کازان

گروه5:بایرن مونیخ، رم، بازل، کلوژ

گروه 6:چلسی، مارسی، اسپارتاک مسکو، زیلینا

گروه 7:میلان، رئال مادرید، آژاکس، اوسر

گروه 8:آرسنال، شاختار‌، براگا، پارتیزان بلگراد


نوشته شده در   شنبه 6 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode