ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 21 مرداد 1389     |     کد : 8827

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

در روزهای پایانی هفته شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را آماده پخش دارند...

در روزهای پایانی هفته شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را آماده پخش دارند.
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «در محاصره آتش»، «آغاز سحر»، «تمتع»، «ژنوساید» ، «قهرمانی پشت نقاب 1»، «قهرمانی پشت نقاب 2»، «پسران پرواز»، «مردی به نام ایپ»، «پریشانی»، «مردی با لباس سفید» و «حرفتو باور می‌کنم» پنجشنبه و جمعه 21 و 22 مرداد ماه ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران پخش می‌شود.

شبکه یک
فیلم سینمایی «در محاصره آتش» به کارگردانی رابرت لي پنجشنبه 21 مرداد ماه ساعت 45 /14 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم با بازی الكساندر پل و مايكل آيرون می‌بینیم: حفاري‌هاي‌ عميق در نيويورك تونل‌هاي طولاني متعددي را ايجاد كرده وكارهمچنان با شتاب پيش مي‌رود. اتفاقات عجيبي درگوشه و كنارشهرمي‌افتد كه ظاهراً ربطي به‌هم ندارند اما به مرور به دليل مشابهت، اين انديشه را دامن مي‌زنند كه منشاء مشتركي سبب همه آنها شده است و اين درحالي است كه مقامات شهربراي توجيه فعاليت‌هاي عمراني خود حاضر به انجام تحقيقات نيستند.
فیلم سینمایی «درمحاصره آتش» محصول سال 2006 کشور آمریکا می‌باشد.

***************
فیلم سینمایی «آغاز سحر» به کارگردانی الکسندره آرکدی 20 دقیقه بامداد روزجمعه 22مرداد ماه ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درباره دو مجرم سابقه دار به نامهای «ادرین» و «ورنر» است که هرکدام مهارت زیادی درتیراندازی دارند، ازسوی مردی بنام" رادمن" که برای مافیای کشورمجارستان کارمی‌کند استخدام می‌شوند تا در بوداپست مأموریتی ویژه انجام دهند. «ادرین» مبتلا به سرطان است و فرصت چندانی ندارد او ابتدا پیشنهاد را نمی‌پذیرد ولی بعد، وقتی «رادمن» به او یک میلیون دلار پیشنهاد می‌کند، نظرش عوض می‌شود.
ریچارد بری و سید توقموی ‌در فیلم سینمایی «آغازسحر» محصول‌ سال 2002 کشورهای فرانسه و آمریکا بازی کرده‌اند.

**************
فیلم تلویزیونی «تمتع» به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه کنندگی سید داود تقوی نژاد جمعه 22 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: نريمان ذاكرزاده بسازو بفروشي است كه ازهرراهي كسب درآمد مي‌كند واعتقاد به كسب روزي حلال ندارد. درگير و دار يك معامله كلان، ‌موبايلش زنگ مي‌خورد و به او مي‌گويند كه اسمش براي حج تمتع درآمده است. نريمان باور نمي‌كند، ‌چراكه هيچ وقت آدمي نبوده كه بخواهد حج تمتع برود و عقيده دارد اشتباهي شده است. پس از روشن شدن مدارك، ‌معلوم مي‌شود پدر نريمان (حاج عبدالرسول) كه مردي متدين و خداترس بوده، ‌سالها پيش به اسم پسرش حج تمتعي ثبت نام كرده ودليلش را در نامه‌اي ذكر كرده است.
علیرضا کمالی، سیروس کهوری نزاد و محمدرضا ابوالحسنی درفیلم تلویزیونی «تمتع» از تولیدات صداوسیمای مرکزیزد بازی کرده‌اند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «قهرمانی پشت نقاب (1)» به کارگردانی ویتوری سیندونی پنجشنبه 21مرداد ماه ساعت 30/ 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: «روکو» مردی که به اشتباه ازطرف خانواده دوست صمیمی‌اش متهم به قتل دوستش به خاطرسهل انگاری درمسابقات اسب سواری می‌شود، پس ازسالها به محل زندگی خود بازگشته و با این خانواده روبرو می‌شود.همسردوست او که نمی‌تواند خاطرات بد گذشته را فراموش کند ازوی می‌خواهد که هرچه سریعتر آنجا را ترک کند، ولی دخترش که اکنون درابتدای جوانی است اصراردارد که با تمرینات مناسب بتواند مانند پدرش قهرمان سوارکاری شود.او با پافشاری از دوست پدرش می‌خواهد که مربی او شود و با وجود مخالفتهای مادرش سرانجام او را متقاعد می‌کند تا تمریناتش را شروع کند.
ترنس هیل ومیخائیل بونو درفیلم سینمایی «قهرمانی پشت نقاب (1)» محصول سال 2006 ایتالیا ایفای نقش کرده‌اند.

****************
فیلم سینمایی «قهرمانی پشت نقاب (2)» به کارگردانی ویتوری سیندونی جمعه 22 مرداد ماه ساعت 30/ 17 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.


شبکه سه
فیلم سینمایی «پسران پرواز» به کارگردانی تونی بیل پنجشنبه 21 مرداد ماه ساعت 30 /16 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم می‌بینیم: در جنگ جهانی اول که چند سالی از اختراع هواپیما گذشته است، فرانسه از کشورهای مختلف برای جنگ با آلمانی‌ها کمک می‌گیرد. تعدادی جوان جسور برای تعلیم خلبانی به فرانسه می‌آیند تا در جنگ شرکت کنند.
جیمز فرانکو، جنیفر دیکر، ژان رنو، مارتین هاندرسن و دیوید الیسون درفیلم سینمایی «پسران پرواز» محصول سال 2006 کشورهای آمریکا وانگلستان به ایفای نقش پرداختند.

***************
فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ» جمعه 22 مرداد ماه ساعت 30/ 11 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی دنی ین، سایمون یام، سی وونگ فان و کاتونگ لام درمورد سرگذشت «ییپ من» اولین استاد هنرهای رزمی است که روش و ینگ چان را آموزش داد. وی که در شهر فوشان زندگی سخت ولی شادی با همسر و فرزندانش دارد، عاشق گونگ فو است.
ژنرالی به نام سانپو سعی دارد تا با برگزاری مسابقات رزمی بین ژاپنی‌ها و چینی‌ها، برتری هنرهای رزمی را بسنجد.
فیلم سینمایی «مردی به نام ایپ» به کارگردانی ویلسون یپ محصول سال 2008 چین می‌باشد.

شبکه چهار
فیلم تلویزیونی «پریشانی» به کارگردانی علی توکل نیا و تهیه کنندگی حسن توکل نیا پنجشنبه 21 مرداد ماه ساعت 11 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مهتاب، زني حدود 35 ساله و مادر دو فرزند كيان و شكوفه است. وي به تازگي دوران سوگ پدر را پشت‌سر گذاشته است. پدر كه خطاط معتقدي بوده است، اخيراً به طور ناگهاني، در سانحه تصادف در راه زيارت امامزاده‌اي در دل جاده، كشته شده است و اين مرگ غيرمنتظره و عدم‌همراهي پدر در اين سفر، احساس گناهي را در مهتاب پديد آورده است.
مریلا زارعی، شهراد وثوقی، عسگر قدس و بهروزخوش فطرت نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کردند.
از عوامل «پریشانی» می‌توان: تهیه کننده: حسن توکل نیا، نویسنده: محمدرضا دیباجی، بازنویسی: جابر قاسمعلی، مدیر تصویربرداری: حسین ملکی، صدابردار: امیرمیرشکاری، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: مجید شهبازی، دستیاراول کارگردان: سعید جلالی، سایر بازیگران: عسگر قدس، خسرو جوادی، سعید جلیلی، عاطفه بیک نژاد و محسن غلامی اشاره کرد.

**************
پنجشنبه 21 مرداد ماه ساعت فیلم سینمایی «مردی با لباس سفید» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در فیلم سینمایی «مردی با لباس سفید» خواهید دید: مخترعی (گینس) که درمقام دستیار آزمایشگاه یک کارخانه نساجی کارمی‌کند. پارچه‌ای اختراع می‌کند که هرگز فرسوده و کثیف نمی‌شود. پس از مخالفت‌های اولیه، یک کارخانه دار و دخترش از اوحمایت می‌کنند، اما اتحادیه‌های کارگری و صاحبان کارخانه‌های نساجی متحد می‌شوند تا این پارچه به بازار نیاید.
جوآن گرین وود و آلک گونس در فیلم سینمایی «مردی با لباس سفید» محصول سال 1952 انگلستان در ژانر کمدی بازی کرده‌اند.

****************
جمعه 22 مرداد ماه ساعت 30/ 20 فیلم سینمایی «زن تنها» درقالب برنامه«سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان «زن تنها» آمده: مجموعه‌ي افراد يك خانواده و همسایه‌ها براي كمك به يك زن تنها درتلاش هستند. او احتمالاً امكان دارد خانه‌اش را ازدست بدهد. چون ماليات بر مسكن سنگيني براي او محاسبه شده است. با اين وجود هيچ علاقه‌اي ندارد خانه‌اش را ترك كند. در يك نشست و گفتگو با همسايگان آنها متوجه می‌شوند که كمك‌هاي ديگران به دليل بالا بودن ماليات، کافی نیست. همه‌ي آنها كوشش می‌کنند تا با شهردار هم گفتگو کنند اما موفقیتی کسب نمی‌کنند.
آنجلا کوآتس، کالین گان و کمرون هیدریک در فیلم سینمایی «زن تنها» به کارگردانی ولف گانگ مورن برگر محصول سال2009 آمریکا در ژانر کمدی بازی کرده‌اند.


نوشته شده در   پنجشنبه 21 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode