ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1389     |     کد : 8769

تبريز يكي از قطب‌هاي فوتسال ايران است

سرمربي تيم ملي فوتسال كشور گفت: تبريز به يكي از قطب‌هاي مطرح كشور تبديل شده و درهاي تيم ملي فوتسال ايران به روي بازيكنان مستعد تبريزي باز است...


 سرمربي تيم ملي فوتسال كشور گفت: تبريز به يكي از قطب‌هاي مطرح كشور تبديل شده و درهاي تيم ملي فوتسال ايران به روي بازيكنان مستعد تبريزي باز است.
حسين شمس با حضور در تمرين تيم فوتسال دبيري تبريز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز افزود: فوتسال تبريز با حضور تيم‌هاي دبيري تبريز و گسترش فولاد در ليگ برتر و شهرداري تبريز در ليگ دسته يك فوتسال به يكي از قطب‌هاي مطرح كشور تبديل شده و درهاي تيم ملي فوتسال ايران به روي بازيكنان مستعد تبريزي باز است.
وي اضافه كرد: در چند سال گذشته فوتسال تبريز از پيشرفت چشمگيري برخوردار بوده و حضور دو تيم از تبريز در ليگ برتر مويد اين ادعا است.
سرمربي تيم ملي ايران سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در فوتسال كشور را غنيمتي بزرگ برشمرد و اظهار داشت: دكتر دبيري و افشين دبيري از پيشگامان توسعه و گسترش فوتسال در منطقه شمال‌غرب كشور بوده و نخستين تيم تبريزي حاضر در ليگ برتر فوتسال كشور تيم دبيري بود كه متاسفانه با تنگ نظري‌هاي كميته قبلي فوتسال كشور تيم دبيري براي مدتي از تيمداري و حضور در مسابقات انصراف داده بود.
شمس از ميرمعصوم سهرابي و ناصر رهنما مربيان فوتسال تبريز به عنوان چشمان خود ياد كرد و افزود: امسال با برنامه‌ريزي‌هاي لازم سعي خواهم كرد از نزديك بازي‌هاي تيم‌هاي گسترش فولاد و دبيري تبريز را شاهد باشم.
شمس همچنين در ديدار با افشين دبيري مدير باشگاه دبيري قول مساعد براي آموزش رايگان مربيان فوتسال تبريز را داد.
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران كه براي تماشاي ديدار رده‌بندي و پاياني فوتسال آموزشگاه‌هاي كشور در رده متوسطه كه در تبريز برگزار مي‌شود در اين شهر حضور يافته بود از فرصت به دست آمده براي بازديد از تمرينات تيم ليگ برتري فوتسال دبيري استفاده كرد.
روز دوشنبه در ديدار رده‌بندي فوتسال آموزشگاه‌هاي كشور دو تيم تهران و كردستان به مصاف هم رفته و ديدار پاياني نيز بين تيم‌هاي شهرستان‌هاي استان تهران و سمنان برگزار مي‌شود. 


نوشته شده در   دوشنبه 18 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode