ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
سه شنبه 29 اسفند 1402
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1389     |     کد : 8743

تراكتورسازي و شهرداري تبريز نشاط مردم را نمايندگي مي‌كنند

استاندار آذربايجان شرقي گفت: تيم‌هاي فوتبال تراكتورسازي و شهرداري تبريز با حضور در ليگ برتر فوتبال نشاط مردم تبريز را در سطح ملي نمايندگي مي‌كنند...

استاندار آذربايجان شرقي گفت: تيم‌هاي فوتبال تراكتورسازي و شهرداري تبريز با حضور در ليگ برتر فوتبال نشاط مردم تبريز را در سطح ملي نمايندگي مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعليرضا بيگي پيش‌از‌ظهر امروز در جمع مردم تبريز كه در محل جاده ائل‌گلي تبريز برگزار شد، نشاط اجتماعي و فردي را از اهداف دولت در جامعه دانست.

*ورزش همگاني مورد تاكيد رهبري و رئيس جمهور است
وي با اشاره به برگزاري پرشور همايش خانوادگي در تبريز و حضور صدها هزار نفري مردم در اين حركت ورزشي تصريح كرد: اين همايش نمادي از نشاط و شادبي در استان است و مسئولان عالي استان به اين مسئله و وجود نشاط و شادبي افتخار مي‌كنند.
استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به تاكيد خاص مقام مظم رهبري به مسئله ورزش اظهار داشت: مقام معظم رهبري و رياست جمهوري بر مسئله ترويج ورزش همگاني در جامعه و توسعه نشاط اجتماعي در سايه تندرستي و ورزش تاكيد دارند و بر توسعه ورزش همگاني سرمايه‌گذاري خوبي صورت مي‌گيرد.
بيگي با اشاره به برگزاري موفق همايش پياده‌روي خانوادگي در تبريز تاكيد كرد: در اين حركت بزرگ نقش مديريت ورزشي استان و مسئولان مختلف قابل تقدير است و مسئولان ورزش استان در زمينه توسعه فعاليت‌هاي ورزشي اقدامات خوبي دارند.

*تراكتورسازي و شهرداري تبريز نشاط مردم را در سطح ملي نمايندگي مي‌كنند
استاندار آذربايجان شرقي در بخش ديگري از سخنان خود به راهيابي دو تيم مطرح آذربايجان به ليگ برتر فوتبال اشاره كرد و گفت: تيم‌هاي فوتبال تراكتورسازي و شهرداري تبريز با حضور در ليگ برتر فوتبال نشاط مردم را در سطح ملي نمايندگي مي‌كنند.
وي تصريح كرد: اميداريم با برنامه‌ريزي و حضور با طراوت و با نشاط اين دو تيم در عرصه داخلي و خارجي شاهد موفقيت‌هاي بزرگ در عرصه بين‌المللي و برافراشته شدن پرچم پرافتخار جمهوري اسلامي در سطح جهان باشيم.
وي با اشاره به وجود روحيه نشاط و ورزش در ميان آحاد مردم تبريز و آذربايجان تصريح كرد: مردم تبريز نه در اين همايش بلكه در پارك‌هاي مختلف استان و تبريز نيز با ورزش همگاني و ورزش صبحگاهي شادابي و طراوت خود را نشان مي‌دهند.

*شادبي مردم از فاكتورهاي مهم براي تشويق سرمايه‌گذاران‌ خارجي است
استاندار آذربايجان شرقي به برگزاري همايش بزرگ ايرانيان در تهران اشاره كرد و اظهار داشت: اين حركت ارزشمند كه به همت شوراي عالي ايرانيان تشكيل شد داراي نتايج و دستاوردهاي ارزشمندي براي كشورمان بود.
وي تصريح كرد: ايرانيان خارج از كشور به علت قابليت‌هاي خاصي كه دارند، موفقيت‌هايي زيادي در سطح بين‌المللي كسب كرده‌اند و سرمايه‌هاي خوبي در سطح جهان براي ايران اسلامي محسوب مي‌شوند.
بيگي به حضور جمعي از ايرانيان مقيم خارج در آذربايجان و تبريز اشاره و تاكيد كرد: به جهات مختلف و دارا بودن ظرفيت‌هاي مناسب و تعلق خاطر اين عزيزان به آذربايجان شرقي همكاري‌‌هاي خوبي در راستاي سرمايه‌گذاري در استان از طرف هموطنان مقيم خارج شاهد بوده‌ايم.
وي كسب رتبه برتر در جذب سرمايه‌گذاري خارجي در استان را مايه مباهات دانست و اظهار داشت:‌ اين رتبه حاصل تلاش هماهنگي مسئولان و بخش‌هاي مختلف است.
استاندار آذربايجان شرقي گفت: نشاط موجود در آذربايجان شرقي و شادبي مردم از فاكتورهاي مهم براي تشويق سرمايه‌گذاران خارجي براي حضور در آذربايجان و تبريز است.


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode