ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 مرداد 1389     |     کد : 8719

دوچرخه‌سواران تيم پتروشيمي برترين‌هاي ماه آسيا شدند

پتروشيمي و دوچرخه سوارانش برترين‌هاي ماه آسيا، مسابقات قهرماني بدمينتون جوانان آذربايجان شرقي و ... از اهم اخبار ورزشي آذربايجان شرقي است...

 به گزار خبرگزاري فارس از تبريز، تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز و دوچرخه سواران آن عنوان برترين‌هاي ماه جولاي آسيا را از آن خود كردند.
در رده‌بندي اعلام شده، پتروشيمي تبريز همانند ماه‌هاي گذشته و با 1800.96 امتياز در صدر ساير تيم‌هاي حاضر در اين قاره جاي دارد و تيم‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با 651.91 و جيانت آسيا با 484.97 امتياز به ترتيب دوم و سوم هستند.
در رده بندي انفرادي اين ماه آسيا نيز مهدي سهرابي از پتروشيمي تبريز همچنان با 466.66 امتياز در صدر جدول قرار دارد و حسين عسگري و قادر ميزباني هم تيمي‌هاي وي به ترتيب با 426.33 و 313.33 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم ايستاده‌اند.
در رده‌بندي ملي اين ماه آسيا نيز تيم ملي كشورمان با 2005.96 امتياز اول است و تيم‌هاي ملي ژاپن با 790 و قزاقستان با 618.66 امتياز دوم و سوم هستند.
در رده‌بندي اعلام شده اتحاديه بين‌المللي دوچرخه سواري آسيا در ماه جولاي ميلادي، 18 تيم در بخش ملي، 60 تيم در بخش باشگاهي و 328 نفر نيز در بخش انفرادي حضور دارند.
* مسابقات قهرماني بدمينتون جوانان آذربايجان شرقي برگزار شد
مسابقات انتخابي و قهرماني بدمينتون جوانان آذربايجان شرقي با شناخت نفرات برتر در تبريز پايان يافت.
در اين مسابقات كه به مدت يك هفته و با حضور بدمينتون‌بازان جوان استان در سالن گنجويان تبريز برگزار شد، پس از رقابت‌هاي دوره‌اي، هفت نفر برتر به تركيب تيم استاني راه يافتند.
در اين مسابقات آرش اماني، نويد آكند اهر، هادي يوسفي، سعيد محمدخانلو، علي كامراني، پويا آقاجاني و علي نصيرالله پور همگي از تبريز به ترتيب در رده‌هاي اول تا هفتم ايستادند.
نفرات انتخاب شده به منظور حضور موفق در مسابقات قهرماني كشور به مدت دو ماه زير نظر علي هفت‌برادارن و وحيد باباپور در اردوي آمادگي هستند.
پنج نفر از بهترين‌هاي اين اردو به عنوان تيم منتخب استان عازم مسابقات قهرماني كشور مي‌شوند.
* پيست‌هاي موتورسواري آذربايجان شرقي به 6 عدد مي‌رسد
به گزارش كميته موتورسواري هيئت اتومبيراني و موتورسواري آذربايجان شرقي تا پايان سال 1389 و با افتتاح پيست‌هاي آذرشهر، بناب، عجبشير و مراغه، تعداد پيست‌هاي موتورسواري در آذربايجان شرقي به شش عدد مي‌رسد.
15 مرداد ماه پيست موتورسواري بناب افتتاح و يك دوره رقابت موتورسواري در رشته كراس برگزار مي‌شود و پيست آذرشهر فاز يك آن پايان يافته و عمليات احداث فاز دوم نيز آغاز شده است.
همچنين پيست موتورسواري عجبشير تا دو ماه آينده آماده بهره‌برداري است و پيست مراغه تا پايان سال تمام مي‌شود.
پيست‌هاي موتورسواري مرند و تبريز در حال حاضر ميزبان موتورسواران رشته كراس بوده و با افتتاح پيست‌ها پس از اصفهان با هفت پيست، آذربايجان شرقي دومين استان در زمينه ساخت پيست است. 


نوشته شده در   چهارشنبه 13 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode