ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 مرداد 1389     |     کد : 8694

ارسال 1800 اثر به دبيرخانه جشنواره سينماي جوان

مدير اجرايي دهمين جشنواره منطقه 3 سينماي جوان کشور گفت: هزار و 870 اثر از 10 استان ، در چهار بخش فيلم ، پوستر ، عکس و فيلمنامه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است...

 مدير اجرايي دهمين جشنواره منطقه 3 سينماي جوان کشور گفت: هزار و 870 اثر از 10 استان ، در چهار بخش فيلم ، پوستر ، عکس و فيلمنامه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.
به گزارش مهر در همدان، فريدون محمودي شنبه شب در نشستي با مديران فرمانداري ملاير افزود: 400 اثر در بخش فيلم هاي داستاني و مستند، يک هزار اثر در بخش عکس، 300 اثر در بخش فيلم و 70 اثر نيز در بخش طراحي پوستر است. با توجه به اينکه مهلت ارسال آثار تا 30 تيرماه سال جاري بوده، همچنان اثرهاي مختلفي از استان هاي کشور به دبيرخانه ارسال مي شود.
وي استقبال جوانان و هنرمندان را از اين جشنواره غير قابل پيش بيني خواند و گفت: بدون شک اين امر، جايگاه هنر هفتم را در بين علاقمندان در زمينه پرداختن به هنر و انتقال مفاهيم و مضامين ايراني و اسلامي نشان مي دهد.
محمودي با اشاره به اينکه 250 هنرمند فرهيخته از سراسر کشور در اين جشنواره حضور مي يابند، گفت: نقش رسانه ها، تعامل قابل قبول دستگاه هاي اجرايي، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و فرمانداري ويژه ملاير در راستاي سرعت بخشيدن به روند اجرايي و مطلوب برگزار شدن جشنواره ضروري است.
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير نيز با اشاره به اينکه دهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان کشور از 21 تا 24 شهريور ماه سال جاري برگزار مي شود، اظهار داشت: براساس تفاهم نامه اي با مدير عامل انجمن سينماي جوان کشور و مدير کل فرهنگ و ارشاد استان، اين جشنوارهدر ملاير برگزار مي شود.
حسن خيريان پور اظهار داشت: با توجه به پتانسيل هاي بالفعل و بالقوه فرهنگي و هنري نهفته در اين شهرستان و ايجاد نشاط و اجتماعي، برگزاري اين جشنواره در ملاير مورد تاکيد استاندار همدان است.
وي اظهار داشت: استان هاي اصفهان، چهارمحال و بختياري، کهگيلويه و بوير احمد، قم، تهران، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و همدان به مدت چهار روز در دهمين جشنواره سينماي جوان منطقه سه کشور شرکت مي کنند.
خيريان پور با بيان اينکه ارتقاي سطح آگاهي، تجربه و بينش نسل جوان براي نيل به سينماي ملي و معرفي و ارزيابي بهترين توليدات يک ساله در استان هاي شرکت کننده از اهداف اصلي برگزاري اين جشنواره است، اضافه کرد: افزايش بينش نسل جوان و گرايش آنها به سينماي ملي با هدف بسط و تعميم ارزش هاي والاي ديني، تحکيم خانواده، موضوع هاي اجتماعي و فرهنگي، عدالت، ترويج فرهنگ شهادت و دستاوردهاي جديد علمي صورت مي گيرد.


نوشته شده در   دوشنبه 11 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode