ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 مرداد 1389     |     کد : 8652

بيگي: دامن آذربايجان و تراكتورسازي از ناهنجاري‌ها مبرّاست

استاندار آذربايجان شرقي گفت: دامن آذربايجان و تيم تراكتورسازي از عمل عده‌اي كه به نام تراكتورسازي اعمال ناهنجار انجام دادند مبراست...

استاندار آذربايجان شرقي گفت: دامن آذربايجان و تيم تراكتورسازي از عمل عده‌اي كه به نام تراكتورسازي اعمال ناهنجار انجام دادند مبراست.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضابيگي ظهر امروز در جلسه بررسي مسائل پيش آمده در مورد تيم تراكتورسازي و محروميت اين تيم با تاكيد بر پاسداست ارزش‌هاي اسلامي و ملي، بر ضرورت عدالت در صدور احكام انضباطي توسط فدراسيون فوتبال تاكيد كرد.

*تراكتورسازي يك فرصت ارزشمند براي آذربايجان است
استاندار آذربايجان شرقي با تاكيد بر حفظ جايگاه تيم تراكتورسازي اظهار داشت‌: جلسه‌اي كه امروز در اين سطح از مديران ارشد استان برگزار شده است به خاطر اهميت اين تيم و چاره‌انديشي براي آن است.
وي تاكيد كرد: دامن آذربايجان و تيم تراكتورسازي از عمل عده‌اي كه به نام تراكتورسازي اعمال ناهنجار دادند مبراست.
بيگي با بيان اينكه تراكتورسازي يك فرصت ارزشمند براي آذربايجان است، اظهار داشت: بايد شرايطي ايجاد شود تا از اين سرمايه ارزشمند حراست كرد و خود هواداران واقعي اين تيم بايد با جدا كردن صف خود از عده‌اي فرصت‌طلب، ‌ايده مرا به سرانجام برسانند.
وي تاكيد كرد: عده‌اي در هر شرايطي كه به وجود آيد دست به تنش‌آفريني مي‌زنند و تراكتورسازي و اخيراً تيم فوتبال شهرداري را دستاويزي براي اقدامات خود كرده‌اند.

*هوادران تراكتورسازي با بصيرت و هوشياري در برابر اهداف از پيش تعيين شده بايستند
بيگي با بيان اينكه وجود تماشاگران با نشاط و فهيم سرمايه ارزشمند براي تيم تراكتور و فوتبال آذربايجان است، اظهار داشت: دست‌هايي در كار است تا اين سرمايه ارزشمند را از تيم تراكتورسازي بگيرند چرا كه وجود تماشاگران فهيم كه تيم خود را با رعايت موازين اخلاقي تشويق مي‌كنند موجب موفقيت بيشتر اين تيم است.
استاندار آذربايجان شرقي با تاكيد بر تحليل دقيق شرايط موجود تصريح كرد: هواداران تراكتورسازي با بصيرت و هوشياري در برابر اهداف از پيش تعيين شده بايستند و بدانند كه ادامه شرايط فعلي به زيان تيم تراكتورسازي است.
وي خاطرنشان كرد: بدون ترديد اگر هواداران حقيقي تيم تراكتورسازي به اين اهداف از پيش تعيين شده توجه كنند و بدانند كه چه هدفي در اين زمينه وجود دارد، بي‌ترديد صف خود را از عده‌اي اخلالگر جدا مي‌كنند.
بيگي خاطرنشان كرد: بايد با اطلاع رساني و بيان مسائل، هواداران را به اين مسئله واقف كنيم چرا كه ادامه اين شرايط دقيقاً همان چيزي است كه مخالفان تيم تراكتورسازي دنبال مي‌كنند و موجبات ناكامي تيم را فراهم مي‌كند.

* اسلام و ارزش‌هاي اسلامي فراتر از مسائل قوميتي است
استاندار آذربايجان شرقي گفت: اسلام و ارزش‌هاي اسلامي فراتر از مسائل قوميتي است و همه به اين مسئله معتقد هستيم و هواداران تيم تراكتورسازي نيز بيش از هر چيز و اول از هر مسئله‌اي، مسلمان و شيعه هستند.
وي اظهار داشت: بدون ترديد در ادبيات ديني و شيعي جايي براي هتاكي و توهين وجود ندارد و اسلام، قرآن و ارزش‌هاي ديني فراتر از هر چيزي است.
بيگي با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازي و توجه رسانه‌ها و صدا و سيما به مسائل اخلاقي فوتبال تاكيد كرد: صدا و سيما و رسانه‌ها بايد توجه خاصي به اين مسئله داشته باشند.
وي همچنين خواستار خودداري افراد غير مسئول در راستاي اظهارنظر در مورد تيم شد و گفت: مربيان و سرمربي در مورد مسائل فني نظر دهند و كار مديريت تيم و مسائل حاشيه‌اي بر عهده مدير عامل باشگاه باشد.

*پيروزي بايد مسئوليت بيشتري در قبال حوادث ورزشگاه آزادي بر عهده گيرد
استاندار آذربايجان شرقي گفت: پيروزي به دليل ميزباني بايد مسئوليت بيشتري در قبال حوادث ورزشگاه آزادي بر عهده گيرد.
وي تصريح كرد: ‌بايد نگاهي يكسان و عادلانه به دو تيم داشت و در صدور احكام نيز بايد عادلانه‌ رفتار كرد.
بيگي خاطرنشان كرد: تيم پيروزي بايد در قبال مديريت ورزشگاه به علت ميزباني پاسخگو باشد و از سويي ديگر نيز بايد بيشتر مورد خطاب قرار گيرد.
وي سايت تيم تراكتوررسازي را بلندگوي اين تيم دانست و خواستار فعال شدن اين سايت و بيان مسائل و ديدگاه‌هاي مديريت باشگاه از طرف اين سايت شد.

*دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي نبايد با اخلالگران با اغماض رفتار كنند
استاندار آذربايجان شرقي با تاكيد بر وظيفه مسئولان انتظامي و امنيتي در قبال مسائل پيش آمده در جريان بازي‌هاي تراكتورسازي اظهار داشت: دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي نبايد با اخلالگران با اغماض رفتار كنند و بايد با عده معدودي كه حركاتي ضداخلاقي و برخلاف امنيت عمومي انجام مي‌دهند، برخورد جدي كنند.
وي افزود: هر اقدامي كه امنيت جامعه را تهديد كند به شدت با آن برخورد مي‌شود و اغماضي صورت نمي‌گيرد.
بيگي گفت: ‌در بازي‌هاي تراكتورسازي و شهرداري بايد با مخلّان، قاطعانه برخورد شود و تكليف مسئولان انتظامي و امنيتي استان اين است كه با قدرت عمل كنند.


نوشته شده در   يکشنبه 10 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode