ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 مرداد 1389     |     کد : 8625

برگزاري 2 ديدار بدون حضور تماشاگر و جريمه نقدي براي تراكتور‌سازي

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تيم تراكتورسازي تبريز را به دليل تخلف هوادارانش در ديدار برابر پرسپوليس به برگزاري 2 ديدار بدون حضور تماشاگر محكوم كرد...

 كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تيم تراكتورسازي تبريز را به دليل تخلف هوادارانش در ديدار برابر پرسپوليس به برگزاري 2 ديدار بدون حضور تماشاگر محكوم كرد.
به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را پيرامون اتفاقات و حواشي ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و تراكتورسازي تبريز اعلام كرد.
بر اساس اين راي، تيم تراكتورسازي به دليل تخلفات تماشاگرانش، مبني بر فحاشي، توهين و استعمال الفاظ ركيك نسبت به داوران و تيم مقابل، آتش زدن، پرتاب اشيا محترقه و دودزا، پرتاب سنگ، بطري و اشياي مختلف به داخل زمين مسابقه به برگزاري 2 ديدار خانگي بدون حضور تماشاگران، توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 300 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
تيم پرسپوليس نيز به دليل تخلف تماشاگرانش مبني بر فحاشي، توهين، پرتاب بطري و اشياي مختلف به داخل زمين مسابقه به توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 300 ميليون ريال و برگزاري يك ديدار خانگي بدون حضور تماشاگر محكوم شد.
رسول خطيبي، بازيكن شماره 10 تيم تراكتور‌سازي هم به دليل اعتراض به نحوه قضاوت كه منجر به تحريك و تهييج تماشاگران و فحاشي آنها به داوران مسابقه و پرتاب اشيا به داخل زمين مسابقه شد به 2 جلسه محروميت از همراهي تيم خود و حضور در مسابقات رسمي و پرداخت مبلغ 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز و پرسپوليس تهران در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران با حاشيه‌هاي فراواني همراه بود و در پايان سرخ‌پوشان تهراني موفق شدند با يك گل حريف خود را شكست دهند. 


نوشته شده در   پنجشنبه 7 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode