ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 تير 1389     |     کد : 8415

فيروز كريمي سرمربي گسترش فولاد تبريز شد

‌فيروز كريمي با حضور در هيئت فوتبال آذربايجان شرقي و امضاي قرارداد فدراسيون، به عنوان سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز انتخاب شد...

‌فيروز كريمي با حضور در هيئت فوتبال آذربايجان شرقي و امضاي قرارداد فدراسيون، به عنوان سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، سرمربي سابق تيم داماش گيلان از اين پس و به جاي فرهاد كاظمي به مدت يك فصل سرمربيگري اين تيم تبريزي را بر عهده دارد.
وي پس از امضاي قراردادش با تيم گسترش فولاد اظهار داشت: هر جا شرايط كاري مناسب‌تري داشته باشد من در آنجا فعاليت مي‌كنم.
كريمي دليل اصلي حضورش در اين تيم تبريزي را مناسب بودن شرايط حاكم بر فوتبال اين شهر و اين تيم عنوان كرد و اظهار داشت: سابقه‌اي كه از فوتبال تبريز در سراغ دارم و همچنين ظرفيت‌هاي بالاي موجود در اين شهر، شرايط را براي حضورم در اين تيم مهيا كرد و ثبت قرارداد داخلي‌ام با اين تيم 30 ثانيه هم طول نكشيد.
وي اضافه كرد: تبريز ظرفيت اين را دارد كه سه نماينده در ليگ برتر فوتبال داشته باشد و اميدوارم با حضور گسترش فولاد در ليگ برتر، فوتبال كشور از اين ظرفيت بهره‌مند شود.
كريمي خاطر نشان كرد: از زماني كه رقابت‌هاي سطح اول فوتبال كشور تحت عنوان «ليگ برتر» برگزار شد، من با پنج تيم ليگ يكي موفق به راهيابي به ليگ برتر شدم و اميدوارم كه گسترش فولاد ششمين تيم باشد كه در سمت سرمربي آن به اين موفقيت دست مي‌يابم.
وي در خصوص تيم سابقش داماش گيلان كه در مرحله پلي‌آف مغلوب صنعت نفت آبادان شد و از راهيابي به ليگ برتر بازماند، گفت: داماشي‌ها اين فرصت را از من گرفتند كه ششمين موفقيتم را با اين تيم كسب كنم و ادامه كار در اين تيم برايم مهيا نشد.
كريمي در مورد داشتن پيشنهاد از تيم‌هاي ليگ برتري و يا ليگ يكي، افزود: بيش از 10 پيشنهاد مختلف از تيم‌هاي ليگ برتري داشتم اما تمام آنها را رد كردم، چرا كه خدمت به فوتبال كشور ليگ برتر و يا ليگ يك نمي‌شناسد.
سرمربي جديد تيم گسترش فولاد تبريز گفت: بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري كه سرمربي نيز دارند حاضر به فسخ قرارداد با آنها و ادامه كار با من بودند، ولي من به رضايت خودم و با پيشنهاد دوستان تبريزي‌ام گسترش فولاد را انتخاب كردم.
كريمي در خصوص فرزاد مجيدي كه پيش از وي به جمع بازيكنان گسترشي اضافه شده، افزود: مجيدي از شاگردان خودم است و مطمئنم كه وي در اين تيم موفق مي‌شود.
تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با حمايت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در فصل گذشته با خريد امتياز نيروي زميني موفق به حضور در رقابت‌هاي ليگ يك شد و در اين فصل از رقابت‌ها با 34 امتياز از 26 بازي در رده هشتم جدول رده‌بندي گروه «ب» جاي گرفت.



نوشته شده در   چهارشنبه 23 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode