ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 تير 1389     |     کد : 8150

افزايش سرانه ورزشكاران و توسعه زيرساختارهاي ورزشي

‌مدير كل تربيت بدني آذربايجان‌ شرقي خواستار افزايش سرانه ورزشكاران و توسعه زيرساختارهاي ورزشي شد...

‌مدير كل تربيت بدني آذربايجان‌ شرقي خواستار افزايش سرانه ورزشكاران و توسعه زيرساختارهاي ورزشي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان شرقي، سيدمحمد شروين‌ اسبقيان امروز در مجمع انتخابات رئيس هيئت ورزش سه‌گانه آذربايجان شرقي اظهار داشت: توجه به فرهنگ ورزشي و توسعه ورزش همگاني و قهرماني با رويكرد علمي، فرهنگي و مذهبي از اهداف اداره كل تربيت بدني آذربايجان شرقي در هيئت‌هاي ورزشي است.
وي افزود: در سفر به شهرستان‌ها و ارزيابي عملكرد آنها هچنين با بررسي مشكلات هيئت‌هاي ورزشي شهرستان‌ها متوجه شديم كه هيئت‌هاي ورزشي شهرستان‌ها از عدم حضور روساي هيئت‌هاي ورزشي استان‌ها در شهرستان‌ها گله‌مند هستند.
مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي تصريح كرد: سياست هيئت‌هاي ورزشي استان‌ها و روساي هيئت‌هاي ورزشي علاوه بر توسعه ورزش در تمام ابعاد همگاني و قهرماني با رويكرد فرهنگي و مذهبي توجه به ورزش شهرستان‌ها و هيئت‌هاي ورزشي بايد باشد و در اين خصوص اداره كل تربيت بدني استان اهتمام و توجه خاصي دارد.
اسبقيان در ادامه بيان داشت: هيئت ورزش سه‌گانه آذربايجان شرقي توانايي و ظرفيت بالايي دارد و با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي براي مربيان و افزايش سطح علمي و ارتقاي سطح آگاهي از علم روز ورزش مربيان ورزش سه‌گانه مي‌توانند ورزش سه‌گانه آذربايجان شرقي را احيا كنند.
مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي افزود: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و توجه خاص ايشان به ورزش سه‌گانه اميد است فدراسيون ورزش سه‌گانه و سردار صبور كه عنايات خاصي به اين رشته در آذربايجان شرقي دارند، در افزايش سرانه ورزشكاران و توسعه زيرساختارهاي لازم گام‌هاي مهمي بردارند. 


نوشته شده در   چهارشنبه 2 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode