ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 تير 1389     |     کد : 8147

انگلستان فردا نيمه تعطيل مي‌شود

همزمان با آغاز بازي سرنوشت ساز انگلستان در برابر تيم ملي اسلووني فردا چهارشنبه بسياري از شرکت هاي انگليسي و مدارس اين کشور قصد دارند زودتر از ساعت معمول به فعاليت خود خاتمه دهند...

 همزمان با آغاز بازي سرنوشت ساز انگلستان در برابر تيم ملي اسلووني فردا چهارشنبه بسياري از شرکت هاي انگليسي و مدارس اين کشور قصد دارند زودتر از ساعت معمول به فعاليت خود خاتمه دهند.
به گزارش ديلي ميل ، تيم ملي فوتبال انگلستان فردا چهارشنبه طي بازي سرنوشت سازي مقابل اسلووني قرار خواهد گرفت و در سويي ديگر از جهان، کشور انگلستان براي ديدن اين بازي مهم به حالت نيمه تعطيل در خواهد آمد.
بسياري از شرکت هاي انگليسي تصميم دارند به کارمندان خود اجازه دهند براي مشاهده اين بازي که راس ساعت 3 عصر به وقت انگلستان آغاز خواهد شد کار خود را زود تر رها کرده و به منازل خود بروند. بررسي ها نشان مي دهند 58 درصد از شرکت ها نيز امکان مشاهده بازي را بر روي نمايشگري بزرگ در محل کار فراهم خواهند آورد.
در عين حال پيش بيني مي شود ميزان بيماري و غيبت ناشي از آن در ميان کارمنداني که از ديدن اين رقابت منع شده اند نيز افزايش پيدا کند. ميزان غيبت از محل کار در رقابت هاي جام جهاني سال 2006 در انگلستان روزانه هزينه اي 100 ميليون پاوندي براي انگلستان در بر داشته است.
در عين حال برخي از مدارس نيز قصد دارند دانش آموزان خود را براي ديدن اين بازي زودتر از ساعت رسمي به خانه هايشان بازگردانند.
از ديگر رويدادهايي که احتمال وقوع آن طي بازي انگلستان و اسلووني پيش بيني شده است افزايش ناگهاني مصرف برق ناشي از روشن شدن ميليون ها تلويزيون براي ديدن بازي است که مي تواند فشار زيادي را به شبکه انرژي اين کشور وارد آورد.
آخرين بازي سرنوشت ساز انگلستان برابر برزيل در جام جهاني سال 2002 با ثبت مصرف انرژي برابر دو هزار و 570 مگا وات دومين رکورد مصرف انرژي توسط تلويزيون ها را در اين کشور به ثبت رساند.
بازي انگلستان در برابر اسلووني سرنوشت نهايي تيم ملي انگلستان را تعيين خواهد کرد. تيمي که در دو بازي اولش بسيار ضعيف عمل کرده و در اين بازي هر نتيجه اي به جز برد مي تواند منجر به بازگشت بازيکنان اين تيم به انگلستان شود.

مهر


نوشته شده در   چهارشنبه 2 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode