ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 30 خرداد 1389     |     کد : 8080

تعامل شوراي هيئات مذهبي بانوان تبريز با مديركل امور خانواده و بانوان استانداري

اولين نشست هم انديشي شوراي هيئات مذهبي بانوان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با مدير كل امور خانواده و بانوان استانداري 25 خرداد در محل سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد...

اولين نشست هم انديشي شوراي هيئات مذهبي بانوان تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با مدير كل امور خانواده و بانوان استانداري 25 خرداد در محل سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، نسرين پير سمساري در اين تعامل با برشمردن اهميت هيئات مذهبي بانوان و اقشار تأثير گذار در مقابله با جريانات انحرافي در حوزه دين، زدودن خرافات و موهومات گفت: با توجه به فرصتها و تهديدهايي كه در هيئات مذهبي بانوان به چشم مي خورد مشاركت جدي اهالي انديشه در حوزه علميه و تبليغات اسلامي ضروري به نظر مي رسد و اداره امور كل بانوان استانداري نيز حمايت خود را براي متمركز شدن بر مقوله حجاب و عفاف و امنيت اجتماعي و مقابله با آسيبها اعلام مي كند.
وي ادامه داد: به نظر مي رسد تغذيه فكري و آموزشهاي مستقيم و غير مستقيم براي فرهنگ سازي مناسب و تقويت باورهاي ديني حرف اول را مي زند و بايد در اين زمينه بلكه در همه مواردي كه قصد فرهنگ سازي داريم، كارها بايد تشكيلاتي و سازماندهي شده باشد تا بر جنگ نرم فائق آئيم.
وي با اشاره به اين نكته كه هيئات مذهبي بانوان و مبلغات پتانسيل عظيمي براي سازندگي اعتقادي را دارا هستند، تصريح كرد: تشكيل اتاق فكر براي روشنگري در مورد مسائل روز و ارزيابي عملكردها براي اقدامات راهبردي بسيار ضروري به نظر مي رسد.
در ادامه مريم آبزن رئيس شوراي هيئات مذهبي بانوان نيز ضمن تأكيد بر كار نرم افزاري و بنيادي، مقابله با جنگ نرم را بسيار حساس و توفيق در اين امر را از نقاط عطف صيانت از ارزشهاي ديني و اسلامي قلمداد و خاطر نشان كرد: متن خانواده ها كه بانوان يكي از وجوه اصلي و شالوده آن را تشكيل مي دهند و نقش تربيتي نسل آينده را بر عهده دارند بهترين بستر براي پرورش و بالندگي مذهب به شمار مي رود و امنيت اعتقادي و رواني جامعه را تضمين مي كند.
همچنين خسروشاهي از اعضاي اين شورا غفلت از هيئات مذهبي بانوان را غفلت از زيربنايي ترين و اساسي ترين عوامل رشد ديني جامعه دانسته خواستار حمايت همه جانبه مسؤولين به ويژه بخش بانوان و خانواده استانداري از اين مقوله شد.
گفتني است: همچنين در ادامه اين نشست ساخت و تجهيز حسينيه بزرگ ويژه بانوان براي اجراي مراسم و مناسبات ديني به تصويب رسيد و پيرسمساري براي تهيه زمين اين حسينيه قول مساعد داد.


نوشته شده در   يکشنبه 30 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode