ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 خرداد 1389     |     کد : 8037

عفاف و حجاب دغدغه مهم مراجع و بزرگان است‌

مسئول امور بانوان فرمانداري تبريز گفت: حساسيت مراجع و علما در مورد عفاف و حجاب ضرروت توجه بيشتر به اين مبحث را در جامعه موجب شده است...

مسئول امور بانوان فرمانداري تبريز گفت: حساسيت مراجع و علما در مورد عفاف و حجاب ضرروت توجه بيشتر به اين مبحث را در جامعه موجب شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اثمر وثوق كه بعد از ظهر امروز در نشست كارگروه بانوان و خانواده تبريز سخن مي‌گفت، بر همت جدي امور بانوان فرمانداري و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأكيد كرد.
وي با اشاره به محورهاي جلسه كارگروه بانوان و خانواده تبريز تصريح كرد: اين كارگروه با حضور اعضاي جلسه از نهادها و ادارات مختلف و در دستور جلسات مختلف برگزار شده است.
مسئول امور بانوان فرمانداري تبريز گفت: حساسيت مراجع و علما در مورد عفاف و حجاب ضرروت توجه بيشتر به اين مبحث را در جامعه موجب شده است كه نشان از اهميت فوق‌العاده آن دارد.
دبير كارگروه بانوان و خانواده تبريز تصريح كرد: با توجه به اهميت فرهنگ عفاف در جامعه، كارگروه‌هاي مختلف تشكيل و وظايف هر يك نيز مشخص شده است.
وي تأكيد كرد: در اين راستا براي هر يك از كارگروه‌ها در قالب ستاد صيانت كه از سال 87 فعاليت خود را آغاز كرده بودجه‌هاي مصوبي در نظر گرفته شده است.
مسئول امور بانوان فرمانداري تبريز گفت: با توجه به وظايف محوله، ارائه گزارش عملكرد از طرف اين كارگروه‌ها مورد درخواست بوده است كه در نشست كارگروه بانوان و خانواده اين گزارشات ارائه مي‌شود.
وي با اشاره به برگزاري همايش‌ها و مراسم‌هاي مختلف در حوزه عفاف و حجاب تصريح كرد: يكي از اين همايش‌ها كه با حضور اساتيد برجسته همراه بود به همت دانشگاه آزاد اسلامي در اسفند 88 برگزار شد.
در ادامه اين نشست، نمايندگان كارگروه‌هاي دانشگاه تبريز و آزاد اسلامي، سازمان ملي جوانان، نيروي انتظامي، آموزش و پرروش و ديگر نهادهاي ذي‌ربط به بيان گزارش و ارائه ديدگاه‌هاي خود پرداختند.
لزوم فراهم كردن امنيت اجتماعي براي آمران به معروف و نهي از منكر، ‌فرهنگ‌سازي، دروني‌سازي فرهنگ عفاف و حجاب، آموزش والدين، توسعه مهدهاي قرآني و آسيب‌شناسي فرهنگ عفاف و حجاب از موضوعات مطرح شده در نظرات كارشناسان كارگروه‌هاي عفاف و حجاب بود.
همچنين برگزاري كارگاه‌هاي عفاف و حجاب در قالب طرح‌هاي تابستاني، برگزاري هدفمند جشن تكليف دانش‌آموزان دختر و برپايي جلسات كارشناسي از محورهاي برنامه‌هاي اعضاي كارگروه بانوان و خانواده تبريز است كه در نشست مشترك اعضا طرح و بحث شد.
گزارش فارس حاكي است، تني چند از اعضاي كارگره بانوان و خانواده تبريز نسبت به انتخاب مسئول اين طرح از ميان برادران انتقاداتي به عمل آوردند .


نوشته شده در   پنجشنبه 27 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode