ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 خرداد 1389     |     کد : 7968

همايش شهرداران

استاندار آذربايجان شرقي گفت: شهرداران حضور ملموس‌تري در ميان مردم داشته باشند و خود را در معرض سئوال مردم قرار دهند...

حضور شهرداران ميان مردم ملموس‌تر باشد 
استاندار آذربايجان شرقي گفت: شهرداران حضور ملموس‌تري در ميان مردم داشته باشند و خود را در معرض سئوال مردم قرار دهند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعليرضا بيگي در همايش شهرداران آذربايجان شرقي، رسالت شهرداران در جامعه اسلامي ايران را برجسته و ممتاز خواند.
وي با اشاره به نامگذاري سال‌جاري به نام همت مضاعف و كار مضاعف از سوي رهبر معظم انقلاب تصريح كرد: بايد با همت مضاعف و كار مضاعف از ثمرات و نتايج تاثيرات انقلاب اسلامي در شئون مختلف و فعاليت‌هاي مختلف بهره برد.
استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به همت دولت براي كار و خدمت‌رساني تاكيد كرد: در يك سال اخير با فتنه‌افكني‌هاي بسيار، فرصت خدمت‌رساني به مردم از دولت گرفته شد و بايد با جديت و تلاش اين خلأ پر شود.
بيگي با اشاره به لزوم همراهي مردم در ثمردهي فعاليت‌هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي تصريح كرد: بايد تلاش كنيم تا در شئون مختلف همدلي، همراهي و جلب مشاركت مردمي را داشته باشيم تا فعاليت‌ها درخشان و مثمرثمر ياشد.
وي با اشاره به قانون هدفمند كردن يارانه‌ها تصريح كرد: هدفمند كردن يارانه‌ها در تمام تار و پود اجرايي كشور خود را نشان خواهد داد و بايد در راستاي مديريت شرايط جديد و استفاه بهينه از شرايط، تلاش لازم را داشته باشيم.
استاندار آذربايجان شرقي، هدفمند كردن يارانه‌ها را از واجبات امور اجرايي كشور برشمرد و افزود:‌ در اصل اجراي اين طرح شكي نيست و بايد در جلسات و اجتماعات مختلف مردمي زواياي اجراي اين طرح را تشريح كنيم.
وي با بيان اينكه شهرداري‌ها همراه با ديگر دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي در اين طرح قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: ‌اين طرح موجب جلوگيري از رانت و اسراف مي‌شود و زيربناها و روبناهاي كشور تقويت مي‌شود از اين رو شهرداري‌ها نيز بايد خود را با اين شرايط وفق دهند.
استاندار آذربايجان شرقي تاكيد كرد: ‌البته حمايت‌هاي دولت از شهرداري‌ها همانند ديگر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها صورت خواهد گرفت، ولي بايد با كار و همتي مضاعف و تغيير رفتارها در شرايط جديد به فعاليت پرداخت.
بيگي دربخش ديگري از سخنان خود ضرورت حضور اجتماعي شهرداران را مورد تاكيد قرار داد و گفت: شهرداران حضور ملموس‌تري در ميان مردم داشته باشند و خود را در معرض سئوال مردم قرار دهند و اين حضور حتي بيشتر از مسئولان دولتي باشد.
وي تصريح كرد: بايد شرايطي ايجاد شود تا دسترسي مردم به شهرداران آسان باشد و در محافل و مساجد حضور شهرداران پررنگ‌تر باشد تا موجب همراهي و جلب مشاركت‌هاي مردمي شود.


نوشته شده در   يکشنبه 23 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode