ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389     |     کد : 7645

همايش بزرگ پياده‌روي بانوان در تبريز برگزار مي‌شود

مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي گفت: همايش بزرگ پياده‌روي بانوان در تبريز به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در پارك تاريخي ائل‌گلي تبريز برگزار مي‌شود....

مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي گفت: همايش بزرگ پياده‌روي بانوان در تبريز به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در پارك تاريخي ائل‌گلي تبريز برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان شرقي، سيدمحمد شروين‌اسبقيان امروز اظهار داشت: همايش بزرگ پياده‌روي بانوان اثبات اين حقيقت است كه امروز مردم در به سلامتي و شادابي خود اهميت مي‌دهند و دريافته‌اند كه شعارهاي دولت دهم در بسط و گسترش ورزش محقق شده است.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي اعلام كرد: در شرايط كنوني و استقبال مردم در ورزش به ويژه برنامه‌هاي ورزش همگاني را در پي داشته است، نشان داد كه توانسته‌ايم تا حدودي به سياست‌هاي سازمان در اين راستا نزديك شويم.
وي ادامه داد: برگزاري همايش‌هاي پياده‌روي كه منجر به نشاط و شوق خاصي در جامعه مي‌شود در دستور كار مديريت عالي استان‌ قرار گرفته و دستگاه‌هاي ذي‌ربط همت و تلاش خود را به منظور برگزاري هر چه بهتر اين همايش‌ها و استمرار آن در طول سال معطوف كرده‌اند.
شرورين‌اسبقيان با بيان اينكه اين رويداد ورزشي جامعه نهادينه شده، از تمام مديران، مسئولان استان خواست ضمن ارتباط با مردم در راستاي فرهنگ‌سازي ورزش همكاري كنند.
وي يادآور شد: همايش بزرگ پياده‌روي بانوان در تبريز به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در پارك تاريخي « ائل‌گلي» تبريز سوم خرداد راس ساعت 9 صبح برگزار و به قيد قرعه به شركت‌كنندگان 10 سكه ربع بهار آزادي، كمك هزينه سفر به مشهد مقدس به شش نفر، كمك هزينه سفر به عتبات عاليات به دو نفر ، 30 بسته ورزشي و 30 فقره لوازم خانگي اهدا مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode