ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389     |     کد : 7637

نخستين هم‌انديشي اساتيد گفتمان‌هاي ديني تبريز برگزار شد

معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در نخستين كارگاه هم انديشي اساتيد گفتمان هاي ديني استان كه 26 ارديبهشت در محل اداره كل برپا شد، اظهار اميدواري كرد: اين گفتمانها در سال جاري از نظر كمي و كيفي سير تصاعدي داشته باشند...

معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در نخستين كارگاه هم انديشي اساتيد گفتمان هاي ديني استان كه 26 ارديبهشت در محل اداره كل برپا شد، اظهار اميدواري كرد: اين گفتمانها در سال جاري از نظر كمي و كيفي سير تصاعدي داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام ميكائيل اسكندري افزود: در سالي كه گذشت گفتمانها به دو صورت همايشي و كارگاهي برپا شد كه 163 مورد مربوط به همايش ها و 600 مورد كارگاه گفتمانهاي ديني با محوريت موضوعات عفاف و حجاب، نحله هاي انحرافي و عرفانهاي كاذب، خانواده در اسلام، ازدواج در اسلام، مناسبتهاي مذهبي و ملي، احكام و عقايد و ده ها عنوان ديگر برگزار شده است.
وي ضمن تقدير از اساتيد گفتمان هاي ديني كه در راستاي ارتقاي سطح بينش ديني جامعه، روشنگري و رفع شبهات ديني تلاش مي كنند، تحول معنوي در جامعه را در گرو همت مضاعف و كار مضاعف دانست.
همچنين در اين نشست كه در جهت تعامل و افزايش سطح بازدهي جلسات گفتمان با حضور اساتيد شناسايي شده و متبحر در امر خطابه و سخنراني و صاحب تخصص در زمينه هاي قرآني، مذهبي و مباحث روز برپا شده بود،حجت الاسلام دكتر محمد حسين توانايي از اساتيد دانشگاه تهران نيز ضمن ايراد سخناني و با استناد به آيات و احاديث تلاش در اين راه را از توفيقات الهي دانسته خواستار توانمندسازي و استفاده از آخرين يافته ها و تكنولوژي روز براي انتقال معارف و مفاهيم ديني – قرآني و ارزشهاي نظام اسلامي به گروه هاي هدف شد.
گفتني است: در انتهاي اين نشست كه از ساعت 30/9 صبح الي 16 عصر به طول انجاميد از زحمات اساتيد حاضر در اين كارگاه با اهداي هدايايي قدرداني شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode