ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1389     |     کد : 7610

منطقه آزاد ارس آمارهاي جذب سرمايه‌گذاران را ارائه دهد

استاندار آذربايجان شرقي گفت: منطقه آزاد ارس بايد آمارهايي از جذب سرمايه‌گذاري‌هاي صورت گرفته در اين منطقه را ارائه دهد.

استاندار آذربايجان شرقي گفت: منطقه آزاد ارس بايد آمارهايي از جذب سرمايه‌گذاري‌هاي صورت گرفته در اين منطقه را ارائه دهد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضا بيگي ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه آزاد ارس به عنوان يك فرصت قابل توجه براي منطقه تاثير شگرفي در توسعه اقتصادي منطقه مي‌تواند ايفا كند.
وي ادامه داد: توسعه منطقه آزاد ارس از جمله درخواست‌هايي بود كه با تصويب هيئت دولت تحقق يافت و موجب شد تا حوزه عمل اين منطقه گسترش يابد.
استاندار آذربايجان شرقي تاكيد كرد: نگاه رئيس محترم جمهوري و مسئولان بر توسعه اين منطقه است، بنابراين فرصتي مغتنم براي تحقق برنامه‌هاي سرمايه‌گذاري در منطقه آزاد ارس فراهم است.
بيگي با تاكيد بر اينكه انتظارها از مجموعه مديريت منطقه آزاد ارس بيش از اينهاست، اضافه كرد: بايد اين منطقه اعلام كند كه چه تعداد سرمايه‌گذار با چه حجم ريالي در اين منطقه سرمايه‌گذاري كرده و مشغول فعاليت است.
استاندار آذربايجان شرقي گفت: توسعه و گشايش‌ها بايد در اين منطقه خود را نشان داده و امكانات و زيرساخت‌هاي لازم فراهم آيد تا زمينه اشتغال و سرمايه‌گذاري بيش از اينها خود را نشان دهد.
وي تاكيد كرد: انتظار داريم خيل جويندگان كار و فعاليت در شهرستان‌هاي اطراف جلفا به سوي اين منطقه سرازير شوند و فرصت شغلي فراواني براي آنان ايجاد شود.
استاندار آذربايجان شرقي افزود: منطقه آزاد ارس به عنوان يك منطقه بسيار استراتژيك هم از نظر جغرافيايي و هم نظر ظرفيت‌هاي فراوان در بخش‌هاي مختلف مطرح است و لازم است تا زمينه توليد، اشتغال و افزايش درآمد سرانه در اين منطقه فراهم شود.
وي در ادامه در مورد پروژه آزاد راه تبريز ـ شبستر نيز اظهار داشت: با توجه به اينكه شبستر به شهر سرريز تبريز تبديل شده است، ضرورت تكميل زيرساخت‌ها ارتباطي آن ضرورت دارد.
استاندار آذربايجان شرقي ادامه داد: حمل و نقل ريلي تبريز ـ شبستر نيز در دستور كار قرار دارد تا حدي كه در جلسه اخير با رئيس راه آهن كشور، قابليت‌هاي منطقه براي تحقق خط ريلي بين اين دو شهر بررسي شد. 


نوشته شده در   يکشنبه 26 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode