ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 دي 1386     |     کد : 75

دیدگاه رهبر حکیم انقلاب درباره هولوکاست

دیدگاه رهبر حکیم انقلاب درباره هولوکاست


تابان نیوز: آزادی بیان - كه آنها دم از آن می‏زنند - به آنها اجازه نمی‏دهد كه در باب افسانه‏ی كشتار یهودیان - معروف به هلوكاست - كسی تردید بكند. در آن قضیه، جای آزادی بیان نیست! در كشورهای اروپایی، افراد زیادی - از دانشمند و محقق و مورخ و مطبوعاتی و غیره - از ترس جرأت نمی‏كنند تردیدی را كه نسبت به این قضیه در دل‏شان هست، ابراز كنند. بعضی‏ها هم معتقدند قضیه از اصل دروغ است، اما جرأت نمی‏كنند بگویند؛ چون دیده‏اند هر كس بگوید، مجازات خواهد شد؛ زندان می‏اندازند، تعقیب می‏كنند، از حقوق محرومش می‏كنند.

درحالیكه رپیس جمهور كشورمان از سال گذشته با طرح سوالاتی اساسی، توانسته است سیاست غرب در تاسیس رژیم صهیونیستی به بهانه آنچه «واقعه تاریخی هولوکاست» نامیده اند را در برابر وجدان عمومی ملتها به چالش بکشاند، از چندی پیش برخی محافل رسانه ای وابسته به مجمع تشخیص مصلحت می كوشند تا با غیر مربوط دانستن این مساله با منافع جمهوری اسلامی، کینه ورزیهای خود علیه احمدی نژاد را به بهای تقویت جایگاه متزلزل رژیم صهیونیستی پیگیری نمایند.

مقام معظم رهبری در سال 79 و در خطبه های نمازجمعه برای اولین بار با تایید ضمنی نظرات روژه گارودی دانشمند تاریخ دان فرانسوی، از ضرورت آزادی دانشمندان غرب برای طرح نظراتشان در مورد تاریخ‌سازی صهیونیست‌ها دفاع كردند.

همچنین رهبر حکیم انقلاب در بخشی از خطبه نمازجمعه در تاریخ 23/2/79 فرموده اند: اگر یك نفر پیدا شد و علیه صهیونیسم حرف زد - مثل آن آقای فرانسوی(13) كه چند جلد كتاب علیه صهیونیستها نوشت و گفت این كه می‏گویند یهودیان را در كوره‏های آدم‏سوزی سوزاندند، واقعیت ندارد - طور دیگری با او رفتار می‏كنند! اگر كسی وابسته به سرمایه‏داران نباشد و مراكز قدرت سرمایه‏داری نباشد، نه حرفش زده می‏شود، نه صدایش به گوش كسی می‏رسد و نه آزادی بیان دارد! آری؛ سرمایه‏داران آزادند كه به‏وسیله روزنامه‏ها و رادیوها و تلویزیونهای خودشان، هرچه را كه دلشان می‏خواهد، بگویند! این آزادی، ارزش نیست؛ این آزادی، ضدّارزش است. مردم را به بی‏بندوباری و به بی‏ایمانی بكشند؛ هرجا می‏خواهند، جنگ درست كنند؛ هرجا می‏خواهند، صلح تحمیلی درست كنند؛ هرجا می‏خواهند، اسلحه بفروشند. آزادی یعنی این!

ایشان همچنین در افتتاحیه اولین كنفرانس بین المللی دفاع از مردم فلسطین در سالن اجلاس سران در تاریخ 4/2/80 فرموده اند: اشغال این سرزمین براساس یك طرح چندجانبه، پیچیده و با هدف جلوگیری از اتّحاد و پیوستگی مسلمانان و پیشگیری از تأسیس مجدّد حكومتهای قدرتمند مسلمان بود. دلایلی در دست است كه نشان می‏دهد صهیونیستها با نازیهای آلمان روابط نزدیك داشتند و ارائه آمارهای اغراق‏آمیز از كشتار یهودیان، خود وسیله‏ای برای جلب ترحّم افكار عمومی و زمینه‏سازی برای اشغال فلسطین و توجیه جنایات صهیونیستها بوده است. حتّی دلایلی در دست است كه عدّه‏ای از اراذل و اوباشِ غیریهودیِ شرق اروپا را به نام یهودی به فلسطین كوچانیدند تا با پوشش حمایت از بازماندگان قربانیان نژادپرستی، یك حكومت معاند اسلام را در قلب جهان اسلام نصب كنند و پس از سیزده قرن، یك گسستگی بین مشرق و مغرب اسلامی ایجاد نمایند.

همچنین سال گذشته و در تاریخ 18/11/84 رهبر حكیم انقلاب اسلامی به صراحت هولوكاست را افسانه خواندند و افزودند: آزادی بیان - كه آنها دم از آن می‏زنند - به آنها اجازه نمی‏دهد كه در باب افسانه‏ی كشتار یهودیان - معروف به هلوكاست - كسی تردید بكند. در آن قضیه، جای آزادی بیان نیست! در كشورهای اروپایی، افراد زیادی - از دانشمند و محقق و مورخ و مطبوعاتی و غیره - از ترس جرأت نمی‏كنند تردیدی را كه نسبت به این قضیه در دل‏شان هست، ابراز كنند. بعضی‏ها هم معتقدند قضیه از اصل دروغ است، اما جرأت نمی‏كنند بگویند؛ چون دیده‏اند هر كس بگوید، مجازات خواهد شد؛ زندان می‏اندازند، تعقیب می‏كنند، از حقوق محرومش می‏كنند.

ایشان همچنین در تاریخ 8/10/85 و در پیام به كنگره عظیم حج رفتار دوگانه غرب را در برابر آزادی بیان به شدت مورد انتقاد قرار دادند و نوشته اند: حمایت از اهانت‌كنندگان به مقدسات اسلام و حتی افتراء و اهانت صریح بلندپایگان غربی ازقبیل پاپ به این آئین الهی و متقابلاً جرم شمردن تحقیق و تردید درباره‌ی هولوكاست و كیان صهیونیستی.




 


نوشته شده در   پنجشنبه 6 دي 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode