ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1389     |     کد : 7449

همايش سراسري مديران و متخصصان HSE وزارت نفت به كار خود پايان داد

سومين همايش سراسري مديران و متخصصان HSE وزارت نفت با ارائه 46 مقاله علمي ـ پژوهشي منتخب به صورت شفاهي، پوستر و چاپ در كتاب مجموعه مقالات با صدور قطعنامه‌اي در تبريز به كار خود پايان داد...

سومين همايش سراسري مديران و متخصصان HSE وزارت نفت با ارائه 46 مقاله علمي ـ پژوهشي منتخب به صورت شفاهي، پوستر و چاپ در كتاب مجموعه مقالات با صدور قطعنامه‌اي در تبريز به كار خود پايان داد.به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي پتروشيمي تبريز، در قطعنامه پاياني همايش بر اصلاح و تقويت نمودار سازماني HSE مطابق با رسالت و ماموريت مربوطه و الحاق پدافند غيرعامل و مديريت بحران، متمركزسازي فعاليت‌هاي اخذ استاندارهاي مربوطه، توجه و اقدام ويژه به گسترش آموزش عالي و تخصصي HSE و تحكيم نقش HSE در فرآيند پروژه‌ها از طراحي تا پايان عمليات اجرايي تاكيد شده است.
عبدالحسين بيات، معاون وزير نفت در امور پتروشيمي در مراسم پاياني اين همايش كه با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط زيست كشور و 400 نفر از مديران و كارشناسان بهداشت، ايمني و محيط زيست وزارت نفت در آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي پتروشيمي تبريز ترتيب يافت، اظهار داشت: برخورداري بشر از سلامتي، محيط سالم و شاداب براي كار و زندگي، جزو حقوق طبيعي و خدادادي وي بوده است.
وي افزود: اين حق طبيعي طي اعصار زندگي بشر دچار تغيير و تحولات بسياري شده كه عمدتاً ناشي از فعاليت‌هاي خود بوده است.
بيات تصريح كرده است: در همين راستا مديريت و حفاظت از اين موهبت الهي در محيط هاي صنعتي به عهده كارشناسان و متخصصان HSE گذاشته شده و تحقق آن بدون مشاركت همه كاركنان سازمان امكان‌پذير نيست.
لازم به توضيح است كه در مراسم پاياني سومين همايش سراسري مديران و متخصصان HSE وزارت نفت، عبدالحسين بيات، مدير‌عامل شركت ملي صنايع پتروشيمي لوح سپاس و تقدير‌نامه ويژه اين همايش را به سياوش درفشي رئيس HSEQ شركت پتروشيمي تبريز اهدا كرد. 


نوشته شده در   چهارشنبه 15 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode