ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 بهمن 1388     |     کد : 6455

عينيت‌بخشيدن به لايت فقيه از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با حضور در مراسم "انقلاب خميني تداوم نهضت حسيني" در روز چهاردهم بهمن ماه در مسجد سالار شهيدان تبريز به بررسي اهداف شكل گيري انقلاب، آرمانهاي امام خميني (ره) و دستاوردهاي نظام اسلامي پرداخت و گفت:عينيت‌بخشيدن به لايت فقيه از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است...

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با حضور در مراسم "انقلاب خميني تداوم نهضت حسيني" در روز چهاردهم بهمن ماه در مسجد سالار شهيدان تبريز به بررسي اهداف شكل گيري انقلاب، آرمانهاي امام خميني (ره) و دستاوردهاي نظام اسلامي پرداخت و گفت:عينيت‌بخشيدن به لايت فقيه از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام احمد حميدي در ادامه گفت: هنوز پس از گذشت 20 سال از رحلت ملكوتي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، ابعاد بلند و معنوي اين شخصيت كه در تمام جهان ماندگار شده است، براي مردم شناخته شده نيست.
ايشان با راه اندازي نهضت فكري و عقيدتي كه در زمان معاصر سابقه نداشته است و با مطرح كردن ولايت مطلقه فقيه كه از افتخارات و اساسي ترين اعتقادات تشيع است جاني دوباره به پيكره حكومت اسلامي دميد و با طرح اسلام ناب محمدي منهاي اسلام آمريكايي و غرب گرا و شرق گرا، روح عزت طلب، مبارزه بر عليه ظالم و استقلال و آزادي را براي ملت ايران به ارمغان آورد.
امام خميني (ره) در طول زندگي پربار خود در طول و اوج نهضت تا زمان رحلت يك لحظه به خودش فكر نكرد و تمام افكار و انديشه‌هاي امام خميني (ره) براي خدا، اسلام و ملت شريف ايران بوده است. اگر ولايت فقيه تا قبل از انقلاب فقط در كتابها و مباحث متكلمين و فقها بود، ايشان اين مسأله را در جامعه عينيت داد و با تشكيل حكومت اسلامي و قرار دادن ولايت فقيه در رأس آن، قانون را نه از قانون اساسي دول غرب، بلكه از احكام الهي استخراج كرده با حكومت بر قلوب مؤمنين راهبر اين راه دشوار شد.
حميدي در ادامه افزود: از آنجايي كه اسلام، رهبري و وحدت ملي سه ركن اساسي شكل گيري انقلاب اسلامي بودند، دشمن با علم به اين نكته سعي در خدشه وارد كردن به اعتقادات، با نفوذ، استحاله و براندازي همه هويت انقلاب را يكجا نشانه گيري كرده است، اما ملت ما بيدارتر و هشيارتر از هميشه است و بزرگترين وظيفه ما در اين حكومت اسلامي حمايت همه‌جانبه از ولايت فقيه و تلاش براي وحدت و يكپارچگي امت است، بصيرتي‌‌كه مقام معظم رهبري در فرمايشات خويش اشاره مي‌فرمايند همان آگاهي، دشمن‌شناسي و شناخت راه‌هاي نفوذ دشمن است. ملت نيز بايد با بصيرت با قضايا برخورد كنند و با مقدم شمردن توصيه هاي راهبردي حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي)، خواب شوم دشمنان را بر عليه خودشان تعبير نمايند.
وي از بانوان خواست تا با حضور چشمگير خود، چشم فتنه را كور كرده در حمايت از ارزشهاي انقلاب در 22 بهمن برگ زرين ديگري در تاريخ افتخارات ملت ايران رقم بزنند.
 


نوشته شده در   يکشنبه 18 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode