ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 8 دي 1388     |     کد : 6039

بصيرت زائيده ولايتمداري زهد تقوا و مبارزه با جبهه با طل هست

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي امروز طي ايراد سخناني در جمع بانوان عزادار در مسجد سالار شهيدان تبريز، ضمن ابراز تأسف از هتك حرمت در سالروز ماتم حسيني گفت: زباله هاي كثيف يزيدي جايگاهي در كشور حسيني ندارند...

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي امروز طي ايراد سخناني در جمع بانوان عزادار در مسجد سالار شهيدان تبريز، ضمن ابراز تأسف از هتك حرمت در سالروز ماتم حسيني گفت: زباله هاي كثيف يزيدي جايگاهي در كشور حسيني ندارند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام احمد حميدي در ادامه با تشريح ابعاد حماسي، سياسي و اجتماعي واقعه عاشورا گفت: تاريخ در حال تكرار شدن است و بصيرت در تشخيص جبهه حق از باطل نياز ضروري جامعه است و اين بصيرت زائيده ولايتمداري، زهد و تقوا و مبارزه با جبهه باطل است.
وي ادامه داد: نهضت عاشورا با شهادت حضرت سيدالشهدا (ع) پايان نيافت بلكه آغاز شد و هنوز هم پس از گذشت قرنها ادامه دارد و اين خون پاك كه در مسير تاريخ شيعه جريان يافت چون چراغي روشن راه را از بيراه مشخص كرد.
وي با تبيين نقش بي نظير حضرت زينب (س) گفت: رسالت عظيم حضرت زينب كبري (س) بعد از واقعه عاشورا آغاز شد و ايشان كه با تمام وجود تسليم ذات حضرت حق بود به شيعيان تسليم از خدا و اطاعت از ولايت را آموخت، تسليمي كه با معرفت و عرفان همراه بود، بدون ذره اي ترديد و نتيجه آن اين بود كه در ميان آتش و خون و فدايي شدن عزيزانش در راه خدا چيزي جز زيبايي نديد و در دفاع از ولايت امام زمان خويش، صبر و بردباري و پايداري بي بديلي خلق كرد.
وي تصريح كرد: بيرقي كه را كه حضرت زينب (س) بر دوش نهاد اكنون بر دوش فرهيختگان جامعه است و نبايد از اين موضوع غفلت كنيم . حضرت زينب (س) با سخنراني هاي پرشور خود در مسير حركت از كوفه تا شام به روشنگري پرداخت و هم اكنون نيز اين وظيفه به اتمام نرسيده است و علما و روحانيون بايد آن را به انجام برسانند.
حميدي در ادامه با نقد جريانات اخير تصريح كرد: امسال شاهد عزاداري هاي با عظمت و پرشور و بي پيرايه نسبت به سالهاي گذشته بوديم ولي افرادي خودباخته و الهام گرفته از فرهنگ يزيدي در پي به هم زدن اين صفوف عظيم عاطفي و حماسي حسينيان بودند كه البته توطئه دشمنان براي امت مسلمان چيزي بعيد و دور از ذهن نيست و در طول انقلاب نيز از سابقه فراواني برخوردار بوده اما بيداري در برابر فتنه ها لازمه دفع اين شرارتهاست. 










نوشته شده در   سه شنبه 8 دي 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode