ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 آذر 1388     |     کد : 5935

ولايت فقيه محور حق و پشتيبان حكومت اسلامي است

حجت الاسلام مجتبي نظري از اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه در همايش مبلغات و مسؤولين هيئات مذهبي بانوان كه 26 آذر به همت تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در سالن اجتماعات برپا شده بود، گفت: ولايت فقيه محور حق و پشتيبان حكومت اسلامي است...

حجت الاسلام مجتبي نظري از اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه در همايش مبلغات و مسؤولين هيئات مذهبي بانوان كه 26 آذر به همت تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در سالن اجتماعات برپا شده بود، گفت: ولايت فقيه محور حق و پشتيبان حكومت اسلامي است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، با اشاره به آسيبهاي موجود در هيئات مذهبي بانوان افزود: از ديگر آسيبهايي كه امسال به عنوان تهديد مطرح است، طرح مباحث سياسي در هيئات است كه دشمن در راستاي آن به دنبال فتنه گري است چرا كه در زمان فتنه مرز حق و باطل براي اكثر مردم در هم مي آميزد و دستهاي پنهاني كه از آستين دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام بيرون آمده اند و برنامه ريزاني كه ولايت فقيه را هدف قرار داده اند محرم امسال مي خواهند با استفاده از عاطفه و شور و احساس مردمي كه در قبال نهضت حسيني ايجاد شده است مصادره به مطلوب كرده سوء استفاده نمايند كه بايد با هوشياري و حواس جمع مانع از اين سياست بازي ها شويم چرا كه وحدت سرمايه مسلمين است وحدت شيعه و سني، حوزه و دانشگاه، هيئات مذهبي و ... همه و همه مانع از آسيب دشمنان مي شود اما مي خواهند با طرح مسائلي به ملتي كه سالها شهيد داده اند لطمه بزنند مقام معظم رهبري چند سال پيش فرمود كه اعتقادي به تقسيم جامعه به اصلاح طلب و اصولگرا اعتقادي ندارد اما اين جريان ادامه يافت و اگر در همان زمان اين سخن به درستي درك مي شد چنين فتنه هايي جاي رشد و بروز و ظهور نمي يافت.
وي تصريح كرد: بايد توجه داشته باشيم كه تنها تحليل قابل اعتماد همانهايي است كه از دهان مبارك رهبر معظم انقلاب بيرون مي آيد و بايد از اين سنت بدي كه تحليل به نفع جناح ها و به دور از در نظر گرفتن مواضع حق و باطل رايج شده است، بپرهيزيم، اين افراطها و تفريطها خطرناك است، رهبر را منتسب كردن به جرياني خاص و جناحي معرفي كردن ظلم و خيانت به ايشان و ولايت فقيه ، قانون اساسي، امام و شهداست.
امام خميني ره با بصيرتي كه داشتند در يك جايي انقلاب مشروطه را مثال مي زنند و از آن به عنوان عبرت ياد مي كنند انقلابي كه با منحل شدن و شكست خوردن آن حكومت اسلامي به تعبير امام صد سال عقب مي افتد پس بايد بيدار و هوشيار باشيم و جبهه حق را تقويت كنيم.
نظري خاطر نشان كرد: اما دشمنان و شيطان بزرگ بداند كه ملت ما در روزهاي سخت انقلاب چون فولاد آبديده شده است و هراسي به دل راه نمي دهد، اين موارد نيز از الطاف خفيه پروردگار است كه يك انقلاب كه ادامه نهضت حسيني است، يك خانه تكاني شود و بار ديگر نفسي تازه و حياتي ديگر بيابد و پيروزي حق به نص صريح قرآن حتمي است و خداوند بهترين مكر كنندگان است.
وي با تصيه حاضرين به طرح قضيه وحدت در مراسمهاي عزاداري و سخنراني ها گفت: بايد به ريسمان محكم الهي چنگ زده، حول پرچم سخ حسيني گرد هم آئين و نداي هل من ناصر ينصرني حضرت امام حسين (ع) را بعد از قرنها لبيك گفته در سنگر ولايت فقيه و مقام معظم رهبري باقي بمانيم.
گفتني است:همچنين معاون فرهنگي تبليغات اسلامي استان حجت الاسلام احمد حميدي نيز به ايراد سخناني در مورد وظايف هيئات حسيني و ايفاي نقش بانوان در اين عرصه سخناني را ايراد كرد. 




نوشته شده در   دوشنبه 30 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode