ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 آذر 1388     |     کد : 5930

همايش مبلغات و مسؤولين هيئات مذهبي بانوان تبريز برگزار شد

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در همايش مبلغات و مسؤولين هيئات مذهبي تبريز كه 26 آذر در سالن اجتماعات اين اداره برپا شد...

معاون فرهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در همايش مبلغات و مسؤولين هيئات مذهبي تبريز كه 26 آذر در سالن اجتماعات اين اداره برپا شد، گفت: سيد الشهدا (ع) شاخص و معيارهاي جبهه حق را الي الابد ترسيم كرد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي اذربايجان شرقي، حجت الاسلام احمد حميدي در اين نشست افزود: امام حسين (ع) با شهادت خود معيارها و شاخصه هاي جبهه حق و باطل را معرفي كرد و در زماني كه غيرت ديني رنگ باخته بود، با اين حركت خود تكان شديدي به جامعه مسلمين به رو به سوي اسلام اموي پيش مي رفتند داده مسير اسلام را به سوي آنچه كه پيامبر اكرم (ص) معرفي كرده بود برگرداند و با احياي دين جدش حجت را بر مسلمين تمام كرد.
وي ادامه داد: در زمان معاصر نيز معمار كبير انقلاب اسلامي، به احياي ديني محمدي در مقابل اسلام آمريكايي پرداخته شوري تازه در جهان اسلام پديد آورد و از اين رو ما امروز بيش از هر زمان ديگري به درس گرفتن از عبرتهاي عاشورا نيازمنديم چرا كه دشمنان ولايت فقيه را نشانه گرفته اند و تقويت جبهه حق و ولايت فقيه كه ادامه راه ائمه معصومين (ع) است، تكليف است.
وي ادامه داد: ماه محرم بهترين ظرفيت براي يكپارچگي مردم است در اين مجالس بايد به وظايف عوام و خواص اشاره شود و در عين حال از گرفتار شدن به فتنه هاي نيز پرهيز كرد و سخنان رهبري را معيار قرار داده به بركت مجالس روضه و عزاداري حسيني و با استفاده از اين فرصت بزرگ به تقويت جبهه حق پرداخت.
گفتني است: در اين نشست همچنين حجت الاسلام مجتبي نظري از اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه تبريز به ايراد سخناني در مورد آسيب شناسي عزاداري پرداخت.




نوشته شده در   يکشنبه 29 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode