ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1388     |     کد : 4403

مبلغان ديني ، پيام رسانان قرآن و شريعت اسلام

حجت الاسلام حميد عظيمي طي سخناني در جمع روحانيون تبريز گفت: استفاده از ماه مبارک رمضان براي اشاعه فرهنگ ديني مهم است...

 حجت الاسلام حميد عظيمي طي سخناني در جمع روحانيون تبريز گفت: استفاده از ماه مبارک رمضان براي اشاعه فرهنگ ديني مهم است و اين ماه فرصت مغتنمي است تا در آن مبلغان در راستاي تبليغ ديني گام هاي موثري بردارند و نقش خود را به عنوان پيام رسانان قرآن و شريعت اسلام نشان دهند.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،حجت الاسلام حميد عظيمي مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي طي سخناني در همايش روحانيت تبريز گفت:مبلغان ديني ، پيام رسانان قرآن و شريعت هستند و بايد با پرهيزازآفت هاي تبليغ جامعه را براي بهره‌مندي از رحمت الهي در ماه رمضان آماده سازند.

وي افزود: در حال حاضر روحانيون و مبلغان وظايف خطيري برعهده دارند و بايد توسعه فرهنگ مردم در راستاي اصلاح الگوي مصرف از بعد ديني و انساني ، برپايي نماز جماعت، بازگوکردن مسايل شرعي، تاکيد بر لزوم وحدت و يکپارچگي در همه شئون فرهنگي و اجتماعي مورد تاکيد و اهتمام ويژه قرار گيرد.

گفتني است :نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز دراين همايش گفت: هوشياري مردم و قدرت و موهبت رهبري، همواره عامل شکست فتنه ها در سه دهۀ اخير است.

وي افزود: در سه دهۀ گذشته ،انقلاب به برکت ولايت فقيه توانسته است همه فتنه هاي دشمنان نظام اسلامي را خنثي کند و حاکميت ولايت فقيه در نظام اسلامي، جامعه را در راستاي مشروعيت و عقلانيت اسلامي هدايت و رهبري کرده است.

آيت الله مجتهد شبستري، همچنين با اشاره به ماه مبارک رمضان، اين ماه را ،ماه معنويت و روحانيت دانست و آنرا فرصتي مناسب براي خودسازي عنوان کرد.

در پايان همايش امام جمعه تبريز با تأکيد بر نقش مبلغان ديني هدف اصلي و اساسي آنان را همسو با اهداف انبياء دانست و از روحانيون خواست در ماه مبارک رمضان علاوه بر اينکه مسائل دين و تفسيرقرآن در مساجد مي پردازند با برپايي نماز اول وقت مردم را براي بهره‌مندي از برکات اين ماه راهنمايي کنند.

 


نوشته شده در   سه شنبه 3 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode