ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1388     |     کد : 3852

‌جشنواره ‌دست‌هاي كوچك دعا ‌برگزيدگان خود را شناخت

چهارمين جشنواره سراسري و دومين جشنواره بين‌المللي دست‌هاي كوچك دعا با معرفي نفرات برتر و برگزيده‌، در تبريز به كار خود پايان داد.‌..

 چهارمين جشنواره سراسري و دومين جشنواره بين‌المللي دست‌هاي كوچك دعا با معرفي نفرات برتر و برگزيده‌، در تبريز به كار خود پايان داد.‌

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، در‌ آيين پاياني اين جشنواره در تالار مجتمع فرهنگي و رفاهي پتروشيمي تبريز از 70 كودك و نوجوان برگزيده اين جشنواره از ايران و كشورهاي ديگر تجليل شد.

دبير اين جشنواره در اين آيين گفت: از ابتداي فراخوان شركت در جشنواره از زمستان پارسال تاكنون 29 هزار اثر از 21 كشور جهان مانند هلند، آمريكا، ايتاليا، بلژيك، كانادا، تركيه، پاكستان و افغانستان به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد.

حسن نجفي رئيس حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي افزود: از آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره، 50 اثر از سوي هيئت داوران براي تجليل برگزيده شدند.

وي يادآورشد: از ميان آثار منتخب، شش اثر در بخش كشوري، شش اثر در بخش بين‌الملل از كشورهاي عراق، پاكستان، جمهوري آذربايجان، افغانستان، فنلاند و هلند به همراه 20 اثر برگزيده، شش اثر ويژه و چند اثر منتخب در بخش جنبي اين جشنواره انتخاب و به مرحله پاياني راه يافتند.

وي اضافه كرد: در بخش جنبي اين جشنواره نيز نفرات برتر جشنواره پيوست معرفي و با اهداي لوح تقديرو تنديس جشنواره از آنها تجليل شد.

به گفته نجفي، در جشنواره پيوست نيز از كودكان خواسته شده بود ضمن معرفي شغل پدر، نوع كار پدرشان را در ارتباط با جامعه تشريح كنند.

دبير چهارمين جشنواره سراسري و دومين جشنواره بين‌المللي دست‌هاي كوچك دعا با بيان اينكه برگزاري اين جشنواره به همراه جوايز و هداياي نفرات برتر 150 ميليون ريال هزينه دربرداشته ‌گفت: هزينه‌هاي اين جشنواره از سوي افراد خير تامين شده و به غير از حوزه هنري هيچ ارگان و نهادي در آن مشاركت نداشته است.

اسامي نفرات اول تا سوم بخش كشوري جشنواره بدين شرح است:

نفرات اول مشترك كشوري: صبا روفرشي باف طوسي از مشهد مقدس و ثمين واعظي از تبريز

نفرات دوم مشترك كشوري: حديث دهقان از تبريز و نگين ابراهيمي از اراك

نفرات سوم مشترك كشوري: هما يكروي از تبريز و حسين حسين‌پور از مشكين‌شهر

اسامي نفرات اول تا سوم بخش بين الملل جشنواره نيز به قرار زير مي‌‌باشد:

نفرات اول مشترك بخش بين‌الملل: ثمين واعظي از ايران و "ريباز جيتو " از عراق

نفرات دوم مشترك بخش بين‌الملل: ليلا كرماني از ايران و منيره علي شيخ از عراق

نفرات سوم مشترك بخش بين‌الملل: فائزه اكبرزاده از ايران و منيره علي شيخ از عراق

در اين جشنواره، علاوه بر تنديس و لوح تقدير، جوايزي چون‌عروسك، النگو، گوشواره، ‌دوچرخه و لوازمي از اين قبيل كه كودكان با خلوص نيت در دعاهاي تحويل سال خود از خدا خواسته بودند، توسط خيرين حامي جشنواره تامين و به آنها اهدا شد.

 

 

 

 


نوشته شده در   چهارشنبه 24 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode