ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردين 1403
سه شنبه 28 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1390     |     کد : 34126

شهید باکری فرمانده‌ای متواضع و اهل عمل بود

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید مهدی باکری فرمانده‌ای بود که ویژگی‌هایی همچون مدیری عارف، شجاع، متواضع و اهل عمل و اراده را با خود همراه داشت.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح: شهید باکری فرمانده‌ای متواضع و اهل عمل بود
معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید مهدی باکری فرمانده‌ای بود که ویژگی‌هایی همچون مدیری عارف، شجاع، متواضع و اهل عمل و اراده را با خود همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار محمدجعفر اسدی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مهدی باکری در سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با بیان اینکه اقتدار، عظمت و عزت کنونی ایران اسلامی مدیون دلاورمردانی چون شهید باکری است، خاطرنشان کرد: شهدا پشتوانه معنوی این نظام هستند و بی‌تردید با اتکا به این پشتوانه معنوی خواهیم توانست گردنه‌های سخت جنگ نرم را پشت شر بگذاریم.

وی بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام را از برکات خون شهیدان دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: ما به برکت خون شهیدان وارسته‌مان توانستیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم و امروز خواب خوش بر چشم استکبار جهانی حرام شده و تلاش می‌کند خود را از این مرگ سیاسی نجات دهد.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تمام جهانیان و حتی دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که دوران دفاع مقدس دوران طلایی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و وظیفه ماست که به نفع احسن فرهنگ شهادت را در بین نسل جدید و دانشجوی کشور رشد و گسترش دهیم.

سردار اسدی خاطرنشان کرد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه ‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل جوان است.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرهنگ شهادت باید زیرساخت و سیاست کلی مراکز فرهنگی کشور باشد و در این عرصه تنها یاد شهدا کافی نیست بلکه باید زندگی، افکار و اندیشه‌های آن بزرگواران بررسی شده و سینه به سینه برای نسل‌های آینده نقل شده و به یادگار گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

سردار اسدی با اشاره به مسئولیت همگان در قبال شهدا تصریح کرد: ادامه راه شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان است.

معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز اساسی و اصل جامعه به ویژه جوانان است و باید همگان برای احیای آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: شهید مهدی باکری فرماندهی بود که ویژگی‌هایی همچون مدیری عارف، شجاع، متواضع و اهل عمل و اراده را با خود همراه داشت و آنچه را که می‌گفت عمل می‌کرد و آنچه را که انجام نمی‌داد هرگز نمی‌گفت.

سردار اسدی تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های بسیار ارزشمند ما هستند و راهشان همان است که شهدا رفتند.


نوشته شده در   سه شنبه 23 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode