ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 خرداد 1390     |     کد : 20290

رزمندگان درس بزرگ تبعيت از ولايت را در مكتب امام خميني (ره) آموختند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بزرگترين و مهمترين درسي كه امام روح‌الله به همه ما دادند، پشتيباني از ولي فقيه بود تا در سايه اين تبعيت و اطاعت‌، مملكت و آرمان‌هايمان حفظ شود.

 فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بزرگترين و مهمترين درسي كه امام روح‌الله به همه ما دادند، پشتيباني از ولي فقيه بود تا در سايه اين تبعيت و اطاعت‌، مملكت و آرمان‌هايمان حفظ شود.

سردار احمد موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، در خصوص نقش و جايگاه امام خميني (ره) در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امام خميني (ره) هميشه در مورد جنگ مي‌فرمودند "ما فرض مي‌كنيم كه يك دزدي آمده و سنگي انداخته و رفته و اين زياد مهم نيست زيرا كه ما براي خدا كار كرده‌ايم و قطعاً موفق مي‌شويم ".
وي افزود: اين بيان نشان از ديدگاه بلند و شجاعانه ايشان نسبت به جنگ داشت؛ امام (ره) معتقد بود اگر همه افراد با هم متحد باشند و براي خدا كار كنند، موفق خواهند شد.

سردار موسوي بيان داشت: رزمنده‌ها در طول دوران دفاع مقدس بر اين باور بودند كه يك نيروي معنوي خاص آنها را در عمليات‌ها با آن هجمه‌هاي عجيب و عظيم به جلو پيش مي‌برد كه اين تفكر و باور نشأت گرفته از ديگاه و بيانات بنيان‌گذار انقلاب بود.
وي در خصوص رمز موفقيت رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: اخلاص و اعتقاد به مددهاي الهي و انجام تكليف رمز موفقيت رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس بود.
همرزم شهيد بروجردي اظهار داشت: روزي مادر 3 شهيد نزد امام خميني رفته بود؛ امام (ره) در آن ديدار منقلب شدند و گريه كردند، مادر شهيد خطاب به ايشان گفت "چرا گريه مي‌كنيد، من فرزندانم را براي خشنودي و در راه اسلام داده‌ام ".

وي ادامه داد: تمامي مادران شهدا، رزمنده‌ها رهبر فقيد انقلاب را همه دارايي خودشان مي‌دانستند و معتقد بودند امام خميني (ره) كسي است كه همه وجودش خدايي است. هميشه رهنمود‌هاي امام (ره) در دوران جنگ آرامش بخش دل رزمندگان در آن شرايط سخت و دشوار بود.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: وظيفه ما هم‌اكنون اين است كه ولي فقيه را تنها نگذاريم، چرا كه بزرگترين و مهمترين درسي كه امام روح‌الله به همه ما دادند، پشتيباني از ولي فقيه بود تا در سايه اين تبعيت و اطاعت‌، مملكت و آرمان‌هايمان حفظ شود.


نوشته شده در   دوشنبه 9 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode