ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1402     |     کد : 201053

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبرداد؛

برگزاری برنامه‌های مختلف طی دهه کرامت درامامزادگان آذربایجان شرقی

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، برنامه‌های دهه کرامت امامزادگان استان را تشریح کرد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، برنامه‌های دهه کرامت امامزادگان استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدشهاب الدین حسینی عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بخش اول مربوط به اجرای ویژه برنامه جشن‌های مردمی دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع)، (اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۳۱ اردیبهشت لغایت ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲) است و در بخش دوم نیز برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان در شب یا روز پنجم ذی‌القعده (پنجشنبه، چهارم خرداد ماه) را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: میزبانی از خادمان اعزامی از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با عنوان کاروان سفیران کریمه و برگزاری مراسم جشن ویژه روز دختر در بقاع شاخص استان از جمله برنامه‌های دهه مبارک کرامت است.

حسینی، برگزاری اردوی یک روزه مادر دختری به منظور تحکیم خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که در محل امامزاده سید محمد نوجه مهر برگزار خواهد شد و تکریم از دختران شهدا را از جمله برنامه‌های دهه کرامت و روز گرامیداشت امامزادگان در استان عنوان کرد.

وی افزود: جشن باشکوه میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در شب و روز میلاد و نیز انواع برنامه‌های شاد در راستای ترویج فرهنگ رضوی و تبیین سیره در تمامی بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه کاروان شادی نسیم کرامت ویژه ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) در محیط پیرامونی بقاع، گفت: برگزاری باشکوه همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان از مهمترین برنامه‌های برنامه ریزی شده در این ایام است.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 31 ارديبهشت 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode