ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 فروردين 1402     |     کد : 200823

مراسم افتتاحیه بیست‌وهفتیمن دوره مسابقات قرآن در تبریز برگزار شد

مراسم افتتاحیه بیست‌وهفتیمن دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز امروز، ۲۶ فروردین ماه برگزار شد.

 مراسم افتتاحیه بیست‌وهفتیمن دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز امروز، ۲۶ فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، ۲۶ فروردین‌ماه، در مراسم افتتاحیه بیست‌وهفتیمن دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز، با بیان اینکه قرآن بهترین نسخه برای حل مشکلات مادی و معنوی بشریت است، گفت: ایجاد فضای با نشاط و معنوی در سایه نعمت آسمانی قرآن امکانپذیر  است.

وی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای بهره‌مندی و گسترش فرهنگ قرآنی و استفاده از ظرفیت‌های بی نظیر این گنجینه الهی در جامعه است.

هوشیار، با بیان اینکه قرآن منبع بی‌نظیر و عظیم برای الگو برداری در حوزه‌های متنوعی در دنیا محسوب می‌شود، گفت: در دنیا الگوهای متعددی برای پیشبرد و تعیین استراتژی‌های مادی و معنویی بشریت تجویز می شود، بدن شک استفغاده از مفاهیم غنی قرآنبا محوریت حیات طیبه راهگشای بشریت است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری  در بحث اقتصاد مقاومتی برگرفته از مفاهیم ارزشمند قرآنی است، افزود: عمل به سبک زندگی ایرانی اسلامی در گرو توجه روز افزون کارگزاران به اقتصاد مقاومتی است. هر چند در بسیاری از موارد در مقام اجرا، مقوله اقتصاد مقاومتی مورد غفلت واقع شده است.

وی اظهارکرد: ایجاد فضای با نشاط و معنوی در سایه نعمت آسمانی قرآن کریم امکانپذیر است در این راستا قدردان تمام دست اندرکاران و متولیان این مسابقات برای ترویج فرهنگ قرآنی هستیم.


نوشته شده در   دوشنبه 28 فروردين 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode