ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 فروردين 1402     |     کد : 200761

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در تبریز اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، برنامه‌های این اداره کل درهفته هنر انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، برنامه‌های این اداره کل درهفته هنر انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

سیدمحمدحسین بلاغی، اظهار کرد: در دنیای امروز هنر و بهره‌گیری ازاین ابزار تاثیرگذار و کارآمد در سبک زندگی مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از این رو در جامعه اسلامی باید که هنرمندان متعهد با تاسی به ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی آثاری در خور و شایسته جامعه اسلامی و ایرانی خلق کنند.

وی تاکید کرد: هنر اگر در خدمت تبیین و ترویج ارزشها باشد تاثیرگذارتر و ماندگارتر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: مقام معظم رهبری، از شخصیت‌های متفکری است که به باور ایشان، نقش هنر در میدان‌های عمل، در پرورش روح ایمانی، بسیار کارساز و اثرگذار است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعدد و متنوعی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای گرامیداشت این هفته برگزار خواهد شد.

بلاغی گفت: دیدار و تقدیر از هنرمندان، موسسات و انجمن های فعال در موضوع هنر انقلاب اسلامی و موضوع فلسطین در طول هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی، دیدار جمعی از فعالان عرصه هنر انقلاب اسلامی با استاندار، رونمایی از پوستر فراخوان جشنواره خوشنویسی غدیر در حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان،  برگزاری نمایشگاه با موضوع هنر انقلاب در رشته های نقاشی، پوستر، کاریکاتور، مجسمه، عکس و... ، از جمله‌ی برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، وی تاکید کرد: برگزاری مسابقه شکوه هنر انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس در بیلبوردهای شهری در بین کانون‌های تبلیغاتی استان، برگزاری مسابقه شکوه هنر انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس در رسانه‌های استان در دو قالب عکس و تیتر، برگزاری کارگاه پوستر توسط هنرجویان هنرستانهای میرک و کوثر، رونمایی از سرود خالص خالصم، تولید کلیپ و پوستر با موضوع هنر انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس، معرفی کتب منتشر شده در موضوع هنر انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس در رسانه‌ها و فضای مجازی و اجرای برنامه کتابت وحی توسط انجمن خوشنویسی تبریز از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در تبریز خواهد بود.


نوشته شده در   دوشنبه 21 فروردين 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode