ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1401     |     کد : 200253

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

امر به معروف و نهی از منکر یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت و نتایج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: یکی از راه‌ها و عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت و نتایج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: یکی از راه‌ها و عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، یکشنبه ۱۶ بهمن ماه، در دومین همایش استانی رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان که به همت مجمع مردمی امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت و ضرورت تذکر لسانی در جامعه و اثرات و نتایج آن، اظهار کرد: در این رابطه وظیفه داریم صرفا تذکر داده و رد شویم و باقی ماجرا بر عهده قانون خواهد بود.

وی با بیان این‌که اجرای امر به معروف و نهی از منکر شرایط خاصی لازم دارد، ادامه داد: برای امربه معروف و نهی از منکر، فرد آمر به معروف و ناهی از منکر باید خود معروف و منکر را به خوبی بشناسد و احتمال تاثیر نیز بدهد.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) مبنی بر این‌که اگر مردم در راه خدا با زبانشان مبارزه و امر به معروف نکنند، اشرار و کفار بر ایشان مسلط خواهد شد، خاطرنشان کرد: امر و نهی یکی از بهترین راه‌های کمک به دین خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ارزش و جایگاه کار آمران به معروف و ناهیان از منکر، یادآور شد: شما برای هدایت جامعه فعالیت کرده و دعوت‌کننده به سوی نیکی و خداوند هستید که جامعه را از گمراهی و زشتی برحذر می‌دارید.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در این مجمع مردمی فعالیت کرده و در این راه قدم گذاشته‌اند، اقداماتشان قطعا موجب رضایت خداوند خواهد شد.


نوشته شده در   سه شنبه 18 بهمن 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode