ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 بهمن 1401     |     کد : 200207

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

آرمان‌های انقلاب اسلامی به طرز هنرمندانه‌ای به جوانان تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، با پراهمیت خواندن تحقق جهاد تبیینِ مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت:

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، با پراهمیت خواندن تحقق جهاد تبیینِ مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت: باید آرمان های انقلاب اسلامی را به طرز هنرمندانه‌ای به نوجوانان و جوانانِ دهه‌های هفتاد، هشتاد و نودی تبیین کنیم.

تراب محمدی، یکشنبه، نهم بهمن ماه، در جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام و مجاهدت جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، به تشدید هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: تفکر و اندیشۀ نوجوانان و جوانان در نوک پیکان هجمه دشمنان در ناآرامی های اخیر بود و لذا باید توجه به این قشر در برنامه های مربوط به بزرگداشت دهه فجر را در دستور کار جدّی خود قرار دهیم.

وی همچنین اضافه کرد: باید پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران زینت بخش جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در همه مناطق شهری و روستایی استان به خصوص مرکز آذربایجان شرقی باشد تا دشمن بییند که مردمِ ما چقدر به پرچم کشورشان احترام قائل اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر آذین بندی و فضاسازیِ محیطیِ گسترده و در عین حال متفاوت با سال های گذشته در ایام الله دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در ایجاد شور و شعف انقلابی در جامعه ایفا خواهد کرد.

وی مردمی بودن جشن های پیروزی انقلاب را یک اصل اساسی دانست و افزود: همۀ دستگاه های اداری استان باید از ظرفیت آحاد مردم و مخصوصاً سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در برگزاری این جشن ها استفاده کنند.

محمدی، با تاکید بر این‌که اگر دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب به درستی به نمایش گذاشته شود، نتایج بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: کمیته فضای مجازی در این رابطه وظیفه سنگینی بر عهده دارد و اگر انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفت می‌کند، در سایه اراده مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این‌که حضرت آقا بارها در فرمایشات مختلف در مورد عملیات روانی دشمن سخن گفته و هشدار داده است، افزود: دشمن یک مطلب دروغ را بارها و بارها تکرار کرده و از رسانه‌های مختلف به گوش می‌رساند تا بر اذهان جوانان تسلط یابد؛ ما در این رابطه نتوانسته‌ایم دستاوردهای انقلاب را به خوبی تبیین کنیم، در حالی که باید این دستاوردهای ارزشمند را به سرمایه اجتماعی تبدیل کنیم.


نوشته شده در   دوشنبه 10 بهمن 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode