ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 6 آذر 1401     |     کد : 199777

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکیدکرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز بیش از پیش به فرهنگ بسیجی در جامعه نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: امروز بیش از پیش به فرهنگ بسیجی در جامعه نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیّدمحمّدعلی آل هاشم صبح یک شنبه در گردهمایی آزادگان پیشکسوت آذربایجان شرقی گفت: مقاومت آزادگان گرانقدر در دل دشمن، گواه این ادّعاست که این ایثارگران عزیز، بسیجی بودنشان را در عمل نشان داده و ثابت کرده اند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، نیازمندی به فرهنگ بسیجی را یک ضرورت در زمان حاضر دانست و افزود: این حوادث نشان داد که قدری از ایفای وظایف خودمان فاصله گرفته ایم که باید با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و تفکّر بسیجی و البته با اتحاد و وحدت حول محور ولایت مشکلات را مرتفع کنیم.

امام جمعه تبریز با تبیین شگردهای جنگ ترکیبی دشمنان در جریان ناآرامی‌های اخیر، شبهه افکنی، شایعه پراکنی و ایجاد ناامیدی در بین مردم را محور هجمه رسانه‌ای و روانی دشمنان برشمرد و گفت: خون‌های زیادی در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده و به عنوان مثال فقط از آذربایجان شرقی حدود ۱۰ هزار شهید والامقام به شهادت رسیده و بیش از ۲۴۵۰۰ نفر به درجۀ جانبازی نائل شده و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر مدال آزادگی را بر سینه دارند و لذا باید در برابر این فداکاری‌ها و رشادت‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم و مقابله با عملیات دشمنان را یک وظیفه فرض کنیم.

آل هاشم ادامه داد: رسالت امروز ما برای مقابله با ترفندهای دشمنان در تحریف و انحراف مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی، عمل به دستور مهم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دایر بر «جهاد تبیین» است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد مردمی توصیف و عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنیِ دشمنان، نیازمند تمسّک به این فرهنگ هستیم.

در این گردهمایی که «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند، با برگزاری برنامه‌های مختلف، هفتۀ بسیج گرامی داشته شد.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 6 آذر 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode