ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 آبان 1401     |     کد : 199719

امام جمعه موقت تبریز:

سردمداران فتنه ۸۸ کشور را به این روز انداخته‌اند

امام جمعه موقت تبریز گفت: سردمداران فتنه ۸۸ که کشور را به این روز انداخته‌ و به دشمن سیگنال داده‌اند، نه تنها این حوادث اخیر را محکوم نمی‌کنند بلکه نام آن را جنبش مردمی نامیده‌اند.

امام جمعه موقت تبریز گفت: سردمداران فتنه ۸۸ که کشور را به این روز انداخته‌ و به دشمن سیگنال داده‌اند، نه تنها این حوادث اخیر را محکوم نمی‌کنند بلکه نام آن را جنبش مردمی نامیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: دشمن به دنبال تجزیه کشور است، می‌خواهد ایران را سوریه کند، آقایان، دشمن به شما هم رحم نمی‌کند به شماهایی که ۳۰ سال در قدرت بودید و همه مشکلات موجود حاصل کارهای شما در مسند قدرت است.

وی خطاب به خواص جامعه افزود: ساکن نشینید، موضع بگیرید، خودتان را نشان دهید، از چه واهمه دارید و در عالم خود چه خیال می‌کنید؟ مسئولان فرهنگی، جوانان و نوجوانان اکنون بهترین مسئولیت شما جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال کشته‌سازی است، در خود تبریز دو نفر فوت شده است، خانواده‌های آنها هم مشخص است، اما دشمن ادعا می‌کند که نظام آنها را کشته است.

حجت‌الاسلام عالی با اشاره به فراخوان اعتصاب سه روزه دشمن گفت: دشمن سه روز فراخوان اعتصاب داد، کاسبان را با ارعاب مجبور کرد تا مغازه خود را ببندند، این اعتصاب سراسری شد؟ دشمن با تمام قوا در نبرد با ما است و خواسته اول و آخر او در طول این ۴۳ سال تسلیم شدن است.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ گروهک‌ها، توطئه‌ها، ایجاد ترورها و تحمیل جنگ هشت ساله از جمله اقدامات دشمن در این سال‌ها بوده است و اکنون هم خبری از توپ و تانک نیست بلکه اینترنت جایگزین آن شده است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به لو رفتن فایل صوتی خبرنگار بی‌بی سی و رو شدن از ماهیت شبکه سعودی، گفت: تنها هدف دشمن تجزیه کشور است و اکنون هم می‌بینیم که همان گروهک‌ها وارد عمل شده‌اند، دشمن در تلاش ایجاد سوریه‌سازی ایران است و با حرکات رادیکالی پیش می‌رود؛ در خرداد دهه ۶۰ این منافقین اعلام جنگ مسلحانه می‌کردند و هر روز مردم بسیاری را کشتند و اکنون هم همان شکل است.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسیح علی‌نژاد با رئیس جمهور فرانسه، گفت: این خانم معلوم الحال هر روز مردم را به کف خیابان دعوت می‌کند و الان دشمن به دنبال چیست که فرانسه همراهی می‌کند و کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا دم از حمایت از مردم ایران می‌زند؟

حجت‌الاسلام عالی متذکر شد: حادثه ایذه و شاهچراغ ترور کور است؛ کودک ۱۰ ساله چه گناهی داشت؟ از خداوند می‌خواهیم تا بصیرت و هوشیاری مردم را بیش از این کند.

وی با اشاره به جانفشانی‌های نیروهای بسیجی یادآور شد: ما حقیقتاً وامدار بسیج هستیم؛ از سال ۵۸ بسیج جهادسازندگی و سپس بسیج بیست میلیونی نقش‌آفرینی کردند.

وی در پایان به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس، سیل و زلزله و هر حادثه اشاره کرد و گفت: اکنون هم بسیج نقش بزرگی دارد و مورد هدف قرار گرفته است در حالیکه بسیج یعنی متن جامعه، بسیج یعنی مظلومیت که بدون هیچ خواسته‌ای جان خود را برای امنیت کشور و اسلام سپر کرده است.

براساس این گزارش؛ پس از اتمام اقامه نماز جمعه تبریز، پرچم پرافتخار ایران اسلامی از سه راهی مصلای اعظم امام خمینی (ره) تا میدان ساعت این شهر توسط جامعه ورزشکاران استان حمل شد.


نوشته شده در   جمعه 27 آبان 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode