ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 آبان 1401     |     کد : 199714

باحضور رئیس قوه قضائیه؛

همایش همیاری نخبگان و نهادهای انقلابی در گام دوم برگزار می‌شود

همایش همیاری نهادهای انقلابی، دولت سیزدهم و نخبگان ملت در گام دوم انقلاب با حضور رئیس قوه قضائیه و وزیر علوم در تبریز برگزار می‌شود.

همایش همیاری نهادهای انقلابی، دولت سیزدهم و نخبگان ملت در گام دوم انقلاب با حضور رئیس قوه قضائیه و وزیر علوم در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن درخشانی دبیر همایش گام دوم انقلاب شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش در تبریز گفت: دومین مرحله از سلسله همایش‌های همیاری نخبگان مردم و نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب ویژه اساتید دانشگاه و حوزه علمیه در آذرماه ۱۴۰۱ در دانشگاه آزاد تبریز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش با مشارکت ۶۵۰۰ استاد دانشگاه‌های تبریز و استان آذربایجان شرقی و همچنین اساتید حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، افزود: رئیس قوه قضائیه و وزیر علوم مهمانان ویژه این همایش هستند.

وی با اشاره به اینکه اساتید حوزه و دانشگاه می‌توانند تا پایان آبان ماه مقالات خود را به دبیرخانه همایش گام دوم انقلاب ارسال کنند، ادامه داد: بعداز داوری آثار نفرات برگزیده در همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در ادامه افزود: سال گذشته مرحله اول سلسله همایش‌های همیاری نهادهای انقلابی، دولت سیزدهم و نخبگان مردم در گام دوم انقلاب ویژه ۵۰ مدیر ارشد استان با سخنرانی مسئولان استانی و رئیس قوه مقننه و اعلام برندگان این مرحله به ترتیب پلیس فتا، شهرداری و امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

همایش همیاری نخبگان و نهادهای انقلابی در گام دوم برگزار می‌شود

درخشانی با اشاره به اینکه این همایش‌ها بر روی مسأله تعامل مؤثر نخبگان دانشگاهی، دولت انقلابی و عموم مردم برای حل مشکلات جامعه متمرکز است، افزود: مقالات این همایش‌ها به صورت کتاب در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

درخشانی با تاکید بر اینکه مرحله سوم این همایش فروردین ماه سال آینده با حضور رئیس جمهور به صورت کشوری برگزار می‌شود، افزود: این همایش با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استانداری برگزار می‌شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 26 آبان 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode