ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 آبان 1401     |     کد : 199623

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رسانه‌های معاند لیدر اغتشاشات اخیر بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمن از مدت‌ها قبل برای ایجاد اغتشاش در ایران برنامه ریزی کرده بود، گفت: رسانه‌های معاند نیز لیدر اغتشاشات اخیر بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمن از مدت‌ها قبل برای ایجاد اغتشاش در ایران برنامه ریزی کرده بود، گفت: رسانه‌های معاند نیز لیدر اغتشاشات اخیر بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح امروز یک شنبه در نشست انجمن‌های اسلامی کارخانجات آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین میر تاج الدینی رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمن از مدت‌ها قبل برای ایجاد اغتشاش در ایران طی مهرماه با محوریت دانشجویان و دانش آموزان برنامه ریزی کرده بود ولی برخی اتفاقات باعث شد تا چند هفته این اغتشاشات جلو بیفتد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب هزینه‌های سنگینی برای ضربه زدن به کشورمان انجام می‌دهند، گفت: در این اغتشاشات اخیر نیز شاهد بودیم که رسانه‌های معاند لیدر اغتشاشات هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در هفته اول اغتشاشات اخیر به اندازه ۸ ماه فتنه سال ۸۸ خسارت مالی و جانی به کشور وارد شد، گفت: ۳۰ شهید امنیت نیز در هفته اول تقدیم انقلاب اسلامی شد.

رسانه‌های معاند لیدر اغتشاشات اخیر بودند

حسینی ابراز داشت: در این اغتشاشات اخیر، مخالفان نظام اعلام کردند که مهسا امینی بهانه است و آنها اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته اند و با آتش زدن قران، امامزاده، پرچم امام حسین (ع) و پرچم جمهوری اسلامی ماهیت اصلی خود را نشان دادند که باعث شد مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز در جنگ روایت‌ها هستیم، ادامه داد: نحوه بیان روایت روی جامعه تأثیرگذار است.

وی با اشاره به موقعیت حساس کنونی کشور گفت: در این شرایط انسجام و وحدت نیروهای انقلابی ضروری است و نیروهای انقلابی باید بیش از پیش برای حفظ وحدت تلاش کنند.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 8 آبان 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode