ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1401     |     کد : 199537

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد

پویش های مجازی زمینه ساز رشد جریان انسانی- فرهنگی پیشرو

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی، روز دوشنبه، 18 مهرماه، در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه ضرورت تربیت صحیح کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور گفت:

یسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی فضای مجازی را دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعدد دانست و بهره گیری صحیح از فرصت های این فضا را زمینه ساز رشد جریان انسانی- فرهنگی پیشرو به ویژه در نسل کودک و نوجوان برشمرد.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی، روز دوشنبه، 18 مهرماه، در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه ضرورت تربیت صحیح کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور گفت: بهره گیری از فضای مجازی در کنار فضاهای واقعی برای شکل دهی به افکار و رفتار این قشر عظیم ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری پویش‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات مجازی دارای اهمیت بوده افزود: در این راستا پویش اولین میهمانی ویژه روزه اولی ها، پویش نسل مقاومت، پویش ترنم غدیری، پویش مکتب حسینی و جشنواره تولید محتوای برهان در سال جاری برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی تداوم این پویش ها را برای تعمیق هویت دینی و ملی کودکان و نوجوانان و رشد جریان فرهنگی پیشرو ضروری دانست و ادامه داد: یکی دیگر از کارکردهای پویش های مجازی زمینه سازی برای تربیت کادر برای آینده نظام اسلامی در کنار سایر اقدامات تربیتی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، وی از اتمام پویش مکتب حسینی نیز خبر داد و افزود: در این پویش که به مناسبت ماه محرم طراحی و اجرا شد، ۱۶ نفر در بخش عکس از حضور کودکان و نوجوانان در عزاداری ها، ۲۱ نفر در بخش فیلم، ۱۷ نفر در بخش کتابخوانی از کتاب صوتی «حسین از زبان حسین(ع)» منتخب شده و جوایز منتخبان اهدا شد.


نوشته شده در   سه شنبه 19 مهر 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode