ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 مهر 1401     |     کد : 199519

امام جمعه موقت تبریز:

امروز آزادی، حجاب و زندگی تحریف شده است

امام جمعه موقت تبریز گفت: نیروی‌های ‌پلید مدام در حال تحریف انسان هستند که امروز آزادی، حجاب و زندگی تحریف شده است.

امام جمعه موقت تبریز گفت: نیروی‌های ‌پلید مدام در حال تحریف انسان هستند که امروز آزادی، حجاب و زندگی تحریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل هیدجی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر چقدر از هم دور شویم و اتحاد از بین رود، فتنه ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵ آیه قرآنی در مورد امنیت وجود دارد و باید حافظ امنیت اقتصادی، سیاسی، هنری و… باشیم چراکه این امنیت نعمت بزرگی است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: این فتنه را نیز مانند سایر فتنه‌ها محکوم می‌کنیم چراکه دشمن یک روز با حجاب، یک روز با چیز دیگر سعی دارد تا مردم را از هم دور کند و بانویی که حجاب خود را نگه می‌دارد، در خط مقدم جبهه بوده و پایبند به عهد است.

حجت الاسلام والمسلمین هیدجی خاطرنشان کرد: نیروی‌های پلید مدام در حال تحریف انسان هستند و امروز آزادی، حجاب و زندگی تحریف شده است که قرآن کریم از زن به عنوان کرامت یاد کرده است.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان گفت: ایشان تاکید کردند که موازین دینی را از مجرای اصلی دریافت کنید؛ خود قرآن کریم هم به آزادی تاکید کرده است اما آیا معنی آزادی قرآن و اسلام با آزادی تحریف شده برابر است؟

وی ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) یادآور شد:

آگاهی از بحران‌های آخرالزمانی از وظایف فرد منتظر است و طبق احادیث باید در آخرالزمان از داشته‌های خود محافظت کرد که اتحاد، همدلی اولین سفارش است.

امام جمعه موقت تبریز متذکر شد: طبق احادیث، مقام انتظار یک مقام در حد شهادت است، و اگر انسانی در حال انتظار قائم در بستر بمیرد، درجه‌ای به او می‌دهند که برابر با شهید در محضر امام زمان (عج) است.

وی در پایان اضافه کرد: امام وعده خدا به انسان است که اگر دست به دست هم دهیم و جلوی تحریف را بگیریم، کمک بزرگی به امام زمان (عج) کردیم.


نوشته شده در   جمعه 15 مهر 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode