ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 مرداد 1401     |     کد : 199185

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حاصل خرد جمعی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های برگزار شده در راستای تکریم و تعظیم شعائر الهی، حاصل خرد جمعی صاحبنظران جلسات اندیشه ورزی است.

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برنامه‌های برگزار شده در راستای تکریم و تعظیم شعائر الهی، حاصل خرد جمعی صاحبنظران جلسات اندیشه ورزی است.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، روز سه‌شنبه، 11 مردادماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این شورا گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که با بهره‌مندی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری و استفاده بهینه از تمام توان و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود و سایر نهادها و سازمان‌های مؤثر و شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این نهاد در ۱۲ مرداد سال ۵۹ برای هماهنگی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در خصوص برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر حوادث غیرمترقبه فعالیت می‌کند، افزود: یکی از شعارهای برجسته این  شورا، اندیشه ولایت فقیه و لزوم تبعیت و تجدید میثاق با این منظومه الهی است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه تلاش خود را برای انجام وظایف محول شده خود می‌کند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره بر اینکه همه کارهای انجام شده در این چهار دهه توسط شورای هماهنگی به عنوان قله و خلق ایام الله انجام وظیفه کرده است، یادآور شد: در دهه پنجم ولایت، برنامه‌ها بر اساس ولایتمداری و در مسیر انقلابی قرار گرفتن در چله دوم انقلاب است.

وی به برخی از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: مسؤول دفاع از مکتب فکری و ایدئولوژی انقلاب اسلامی، تقویت ارکان گفت‌وگوهای فقیه، گسترش دامنه مشارکت مردمی در امر برگزاری مراسم، تقویت مشروعیت نظام اسلامی به عنوان عمل و پاسدار جنگ نرم، تقویت ایثار و شهادت، مقابله با اوج نفوذ دشمنان، مقابله با جنگ نرم دشمن، پاسخگویی به شبهات و شایعات، کمک به تقویت دیپلماسی عمومی، بست عمق استراتژیک نظام اسلامی با محوریت جهان اسلام، ایجاد حس امید و نشاط در جامعه، افزایش بهره‌وری و اثربخشی ضمن کاهش هزینه‌ها از جمله برنامه‌های این نهاد انقلابی است.

وی ۲۱ عنوان برنامه محول شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در حداقل زمان ممکن و حفظ توصیه‌های بهداشتی، ۱۵۰ جلسه با ۱۵۰۰ مصوبه در سال گذشت برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی اولین استانی استه که نسبت به تشکیل هیئت اندیشه ورزی اقدام کرده است، گفت: مقام معظم رهبری بر راه اندازی هیئت های اندیشه ورزی بویژه در مدیریت های فرهنگی کشور تاکید دارند.

وی افزود: بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای سالجاری جلسات اندیشه ورزی در برخی استانهای کشور را راه اندازی نموده که این مهم در استان آذربایجان شرقی نیز محقق شد و  این جلسات بطور منظم و مداوم تاکنون برای بهره مندی از نظرات اندیشمندان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شده است.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: این شورا با هم افزایی با دانشگاه‌های استان و انتخاب اساتید صاحب نظر و متعهد برای شرکت در این جلسات، موضوعات مناسبت‌های ملی و انقلابی را به بحث و تبادل نظر گذاشته برنامه ریزی ها را نیز بر اساس نظرات ارزشمند این اساتید تنظیم نموده است.


نوشته شده در   سه شنبه 11 مرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode