ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 تير 1401     |     کد : 199026

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

علامه امینی با تلاش شبانه روزی توانست شیعه را در جهان معرفی کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: علامه امینی با تلاش شبانه روزی توانست شیعه را در جهان معرفی کند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: علامه امینی با تلاش شبانه روزی توانست شیعه را در جهان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش علمی تخصصی بزرگداشت علامه امینی عصر امروز یک شنبه در سراب برگزار شد. در این همایش علمی تخصصی شخصیت‌های کشوری، استانی و شهرستانی حضور داشتند.

در این همایش علمی ۱۱ مقاله علمی در باب شخصیت علامه شیخ عبدالحسین امینی توسط محققان و پژوهشگران ارائه شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس بنیاد الغدیر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، آیت الله شیخ هادی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان در مجلس خبرگان رهبری، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستانی و نیز علما؛ روحانیون خانواده‌های شهدا، محققان و پژوهشگران از جمله شرکت کنندگان در این همایش علمی تخصصی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این همایش گفت: امروز مردم آذربایجان و شهرستان سراب به خود می بالند که شخصیتی چون علامه امینی را دارند.

وی افزود: این بزرگ مرد جهان تشیع توانست با تلاش شبانه روزی و عنایات الهی شیعه را در جهان بشناساند و یادگاری ارزشمند به نام الغدیر حاصل زحمات این عالم بزرگ است.

وی به برخی فضائل و ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی و برجستگی‌های علمی این عالم بزرگ اشاره کرد و با تشکر از آیت الله صدیقی رئیس بنیاد الغدیر گفت: بسیار سپاسگزاریم که آیت الله صدیقی اجازه برگزاری این همایش علمی تخصصی را به عنوان رئیس بنیاد الغدیر صادر و خود نیز زحمت سفر و حضور در این همایش را متقبل شدند.


نوشته شده در   يکشنبه 12 تير 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode