ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
سه شنبه 29 اسفند 1402
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 تير 1401     |     کد : 198970

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت دانش آموزان سراسر کشور در تبریز برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مرحله مجازی چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از اول تیر ماه آغاز شده است...

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مرحله مجازی چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از اول تیر ماه آغاز شده است، گفت: مرحله حضوری این مسابقات با حضور ۸۰۰ دانش آموز از دوم مرداد در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، طاهر علمی در جلسه هماهنگی کمیته های چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز موحب نشاط و شادابی در جامعه می شود.
وی با اشاره به اهداف این مسابقات افزود: علاوه بر معرفی دانش‌آموزان موفق قرآنی، توسعه فرهنگ عمومی نسبت به آموزش قرآن، توسعه معرفت قرآنی و توسعه رفتار قرآنی از اهداف دیگر این مسابقات است.
علمی خاطرنشان کرد: تاثیر مثبتی که در مسابقات حضوری وجود دارد به طور قطع در مسابقات مجازی نخواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بیان کرد: کشور ما در تربیت قاریان و حافظان قرآن و به تبع آن استان ما خوب عمل کرده است و این نشان از علاقه همگانی به مسائل قرآنی و معنوی دارد.
وی ادامه داد: کیفی بودن مسابقات و داوری سطح بالا و با دقت برای ما بسیار اهمیت دارد و حضور اساتید قرانی در استان ما پربرکت خواهد بود.
رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان هم گفت: این مسابقات به صورت مجازی از اول تیر ماه با مشارکت حدود ۱۵۰۰ دانش آموز آغاز شده است و تا هفتم تیر ادامه دارد.
محمد صادق زاده خاطرنشان کرد: مرحله حضوری این دوره از رقابتها با حضور ۸۰۰ دانش آموز و عوامل اجرایی از ۲ تا ۸ مرداد ۱۴۰۱ به میزبانی آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار خواهد شد.
 خبرگزاری ایسنا


نوشته شده در   جمعه 3 تير 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode