ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 خرداد 1401     |     کد : 198939

اتفاقی در ژاپن که برای ما خیلی عجیب است!

یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰.۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵ سال، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰.۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵ سال، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، «اعتمادآنلاین» به نقل از رسانه‌های عربی نوشت: یک شرکت ژاپنی که پس از ۲۵ سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را ۱۰ ین (حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان) گران کند با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.

در این ویدئو که در رسانه‌های عربی هم منتشر شده، شرکت بطرز مبتکرانه‌ای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرف‌کنندگان ابراز کرد.

شرکت نام این تیزرِ حدوداً یک‌دقیقه‌ای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.

در این آگهی کارمندان شرکت بابت افزایش قیمت رسماً از مصرف‌کنندگان عذرخواهی می‌کنند.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 30 خرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode