ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 خرداد 1401     |     کد : 198873

امام جمعه موقت تبریز:

نباید اصلاحات اقتصادی منجر به فشار برروی مردم شود

امام جمعه موقت تبریز بر ضرورت جلوگیری از فشار بر روی مردم در اثر انجام اصلاحات اقتصادی از سوی مسئولین تاکید کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز بر ضرورت جلوگیری از فشار بر روی مردم در اثر انجام اصلاحات اقتصادی از سوی مسئولین تاکید کرد.

حجت‌الاسلام رسول عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تبریز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولت، مجلس، قوه قضائیه و تمامی مسئولین در راستای کمک به اصلاحات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم، اظهار کرد: جا دارد به تمامی مسئولین یادآوری کنیم که در کنار انجام اصلاحات اقتصادی مواظب باشند در جریان تدابیر، نظارت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها اقداماتی صورت نگیرد که به مردم فشار وارد شود؛ چراکه مردم اکنون در فشار هستند.

وی ادامه داد: نباید به سوء استفاده‌کنندگان میدان دهیم تا وضعیت را غیرقابل‌تحمل‌تر کنند؛ ملت ما ملتی بزرگ، نجیب و وفادار هستند و باید شبانه‌روز به این ملت که ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، خدمت کنیم.

امام‌جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ضرورت شناخت شخصیت علمی امام‌خمینی (ره) در کنار شخصیت سیاسی ایشان خاطرنشان کرد: متأسفانه بُعد سیاسی امام خمینی(ره) بُعد علمی ایشان را تحت‌الشعاع قرار داده‌ است و ما باید برای شناخت امام‌خمینی(ره) آثار علمی ایشان در موضوعات مختلف را از جمله فقه، قرآن، فلسفه، عرفان، کلام و... مورد بررسی قرار دهیم و همچنین می‌توانیم شخصیت علمی ایشان را از طریق شاگردان برجسته ایشان که یکی از آن‌ها رهبر معظم انقلاب هستند، بشناسیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همه‌ساله در مراسم گرامیداشت رحلت امام‌خمینی(ره) قسمتی از بعد شخصیتی و مکتب فکری، سیاسی‌ و اجتماعی امام‌خمینی(ره) را تبیین می‌کنند و امسال هم شاهد بودیم که موضوعات مهمی را در این خصوص بیان کردند.

امام‌جمعه موقت تبریز در تشریح مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم گرامیداشت رحلت امام‌خمینی(ره) گفت: مهم‌ترین تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حفظ  هویت، اصالت و حقیقت انقلاب اسلامی بود و این‌که نباید اجازه دهیم شخصیت امام‌خمینی(ره) تحریف و تفکر غربی در کشور حاکم شود.

حجت‌الاسلام عبدالهی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه خاطرنشان کرد: بهترین تحلیل ممکن از این جنگ توسط رهبر معظم انقلاب انجام‌شده است و ایشان فرمودند ما از این جنگ استقبال نمی‌کنیم اما باعث‌وبانی این جنگ آمریکاست که حیاط‌خلوت ناتو را به کنار روسیه آورده بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران درعین‌حال که عزت استقلال و هویت و همچنین شعار نه شرقی و نه غربی خود را حفظ کرده‌است هرگز وابسته به هیچ قدرت و کشوری نبوده و خوشبختانه با توجه به حضور سی و پنج میلیون مسلمان و سه میلیون شیعه در روسیه جامعه فرهیخته این کشور از سیاست ظلم‌ستیزی ایران اسلامی حمایت مد تعیین می‌کنند که این نشان‌دهنده عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران است که علی‌رغم تحریم‌های چندساله و جنگ‌های نیابتی در منطقه نه‌تنها از شعار خود کنار نکشید بلکه عزت خود را نیز زیر پا نگذاشت.


نوشته شده در   جمعه 20 خرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode