ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 خرداد 1401     |     کد : 198804

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز:

شاعران اهل بیت نقش مهمی در روشنگری و مقابله با تحریف دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت: شاعران اهل بیت (ع) نقش مهمی در روشنگری و مقابله با تحریف دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز گفت: شاعران اهل بیت (ع) نقش مهمی در روشنگری و مقابله با تحریف دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر رجب زاده امروز در جمع شاعران اهل بیت تبریز با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد، نقش امام راحل را در ظلم ستیزی و احیای ارزشهای اسلامی و هدایت مردم بی نظیر دانست و بر لزوم پرداختن به اندیشه‌های امام راحل در اشعار تصریح کرد.

وی سپس با تجلیل از نقش انجمن شاعران اهل بیت (ع) در تربیت شاعران آئینی و انقلابی افزود: انجمن شاعران اهل بیت علیهم السلام انجمنی بسیار مغتنم در تبریز بوده و در هدایت و شکوفایی استعدادهای شعری شاعران جوان و اعتلای شعر آئینی و انقلابی تأثیر بسیار خوبی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز خاطر نشان کرد: در انجمن شاعران اهل بیت، شاعران جوان و پیشکسوت آخرین سروده‌های خود را هر هفته با موضوعات اهل بیت و انقلاب قرائت کرده و اساتید نقطه نظرات خود را می‌گویند و در شکوفایی شعر آئینی گام‌های مهمی برداشته می‌شود و به قول سعدی شیراز متکلم را تا ایراد نگیرند سخنش رنگ صلاح نپذیرد.

وی ادامه داد: امروز یکی از برنامه‌های دشمنان اسلام تحریف و وارونه نشان دادن حقایق است که شاعران انقلابی اهل بیت (ع) بایستی با طبع و شعر خویش در این خصوص روشنگری کنند.

حجت الاسلام رجب زاده افزود: رشد کشورمان ایران بعد از انقلاب در تمامی عرصه‌های اعجاب انگیز و بی سابقه بوده ولی همواره دشمنان، با تبلیغات گوناگون، پیشرفت‌های کشورمان را تحقیر می‌کنند.

رجب زاده ادامه داد: جنگ بین حق و باطل تمامی ندارد لیکن برای خنثی سازی تبلیغات دشمنان بایستی اهل قلم و شعرای انقلابی اهل بیت (ع) دست به مجاهدت ادبی بزنند.

رجب زاده اظهار داشت: کشورهایی که گوش به فرمان آمریکا هستند طبیعی است که با استکبار اختلافی نخواهند داشت اما کشوری مانند ایران اسلامی که در مقابل استکبار ایستاده همواره مورد هجمه‌های گوناگون استکبار و آمریکا خواهد بود و این نکته را باید یاد آوری کرد که مؤدبانه ترین تعبیری که ترامپ در مورد کشور عربستان بکار برد گاو شیر ده بود همانگونه که صدام تا مادامی که گوش به فرمان بود مورد حمایت بود وقتی چموشی کرد از سر راه خود بر داشتند.

وی در پایان به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین تاکید دارند که در این راه شاعران از پیشروان جهاد تبیین هستند.

در این مراسم تعدادی از شاعران سروده‌های خود را در مورد امام راحل و شهدا و ائمه اطهار قرائت کردند.


نوشته شده در   دوشنبه 9 خرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode