ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 خرداد 1401     |     کد : 198748

حجت‌الاسلام قمی:

همه جوانان باید مبلغ اسلام باشند/از ادبیات انقلابی کوتاه نمی‌آییم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: قرار است ما از نظریه انقلاب اسلامی دفاع کنیم و از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم، در عین حال به شدت منعطف و جوششی و مردمی هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: قرار است ما از نظریه انقلاب اسلامی دفاع کنیم و از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم، در عین حال به شدت منعطف و جوششی و مردمی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز یکشنبه در همایش تخصصی «جریان های حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی» که در محل ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: افرادی پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب می‌گفتند، چند سال است روی این بیانیه دارند کار می‌کنند.

وی افزود: به عقیده من آنچه آقا در جهاد تبیین به آن اشاره می‌کنند به یک سر و شکل سازماندهی متعارف است که فرو کاستنش جفا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حلقه‌های میانی را باید عمیق‌تر واکاوی کرد، اظهار داشت: پدیده حلقه‌های میانی رویکرد رو به جلویی پیش پای ما قرار می‌دهد. حلقه میانی یعنی اتصال کنشگران فردی یا جمعی با حاکمیت‌. حلقه میانی راهبر کنشگران مردمی انفرادی یا جمعی برای به میدان آوردن مردم است و وقتی حلقه میانی وارد میدان می‌شود، از گسست به «پیوستار» با حاکمیت می‌رسیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «تک تک» جوانان باید تبلیغ اسلام کنند، تاکید کرد: حضور آنها به شکل محسوسی رسیده است که رهبر انقلاب آن را ذکر می‌کنند.

قمی با بیان اینکه در منظومه معرفتی مکتب امام (ره)، یک حاج همت و یک بسیجی داریم و گسست میان مردم و حاکمیت وجود ندارد، تصریح کرد: حلقه میانی پدیده متعهد به حل یک مسأله جدی، است. ما قرار است تا ابد از نظریه انقلاب اسلامی دفاع کنیم و از ادبیات انقلابی خود کوتاه نمی‌آییم، در عین حال به شدت منعطف و جوششی و مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه پدیده حلقه‌های مبانی به شدت منعطف و جوششی هستند، تاکید کرد: برای آنکه به شکل‌گیری این پدیده کمک کنیم، باید مراقب باشیم که خطاهای رایج حلقه‌های میانی دست و پاگیر نباشد. غلط رایج که وجود دارد این است که جریان به جای جوشش، نهادی می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه غلط رایج دیگری که وجود دارد این است که به داده‌های کلام تکیه می‌شود، گفت: داده‌های کلام تجمیع می‌شود و مدل‌هایی از حلقه میانی ارائه می‌دهد و می‌گوید این بهترین مدل است.

قمی تاکید کرد: ذات حلقه میانی دارای تنوع و رقابت است و آزاداندیشی و به روز بودن را جدی می‌گیرد و قیمت پیدا می‌کند که به موجب آن بانوان و معلمان و ظرفیت‌های متعدد جدی گرفته می‌شوند.


نوشته شده در   يکشنبه 1 خرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode