ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401     |     کد : 198630

در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی عنوان شد؛

رسانه ها واسط بین مردم ومسئولان هستند/ ضرورت نقش آفرینی درجنگ نرم

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت رسانه ها در عصر کنونی گفت: رسانه ها واسط بین مردم و مسئولان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت رسانه ها در عصر کنونی گفت: رسانه ها واسط بین مردم و مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس گل محمدزاده ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: استان آذربایجان شرقی در برگزاری جشنواره ابوذر قدم‌های مثبتی برداشته و حضور عزیزان فعال در جشنواره بی نظیر بوده است.

گل محمد زاده ضمن اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش آفرین بوده و در جهت دهی مسائل کمک حال هستند، افزود: آثار اصحاب رسانه فعال استان در سطح کشور مقام آورده که این اتفاق مبارکی است.

گل محمد زاده با تاکید بر اینکه خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان آینه مسائل جامعه را انعکاس می‌دهند و در همین راستا جشنواره ابوذر باید هنر و هنرمندان انقلابی را معرفی کند و باید خبرنگارانی که نمی‌توانستند خودشان را معرفی کنند به واسطه جشنواره ابوذر معرفی شوند.

گل محمد زاده با اشاره به اینکه در بحث گام دوم انقلاب نقش اول نیز با جوانان است گفت: حضور فعال جوانان به واسطه فعالیت‌های معنوی و علمی در جامعه امکان پذیر است و در همین راستا باید به دنبال تربیت نیروی جوان انقلابی باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از جبهه‌هایی که همیشه درگیر هستیم و خبرنگاران به عنوان افسران آن هستند جنگ نرم است، ادامه داد: اگر افسران جنگ نرم می‌خواهند موفق باشند باید از نظر علمی پیشرفت کنند و مطالبه گری صحیح را آموزش ببینند.

رسانه ها واسط بین مردم ومسئولان هستند/ ضرورت نقش آفرینی درجنگ نرم

بسیج از بطن مردم است

محمد عزیزی راد مسئول شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: جشنواره ابوذر به عنوان یک جشنواره نوپا وارد ایستگاه ششم شده است که اتفاق مهمی است.

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر از چند جهت حائز اهمیت است؛ کمک می‌کند به استعدادهای جدید و به خبرنگاران نوپا کمک می‌کند تا به اعتماد به نفس و خودباوری برسند.

عزیزی راد خاطر نشان کرد: هر کدام از اصحاب رسانه که در این جشنواره شرکت کنند برنده هستند فقط این جشنواره بهانه‌ای بر این است که قلم یکدیگر را به خوبی بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر به همت بسیج رسانه برگزار می‌شود اظهار کرد: این جشنواره نشان دهنده این است که بسیج از بطن مردم است و در راستای توسعه و پیشبرد اهداف رسانه‌ای قدم بر می‌دارد.


نوشته شده در   شنبه 10 ارديبهشت 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode