ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 ارديبهشت 1401     |     کد : 198617

امام جمعه تبریز:

مردم آذربایجان دین خود به قدس شریف را ادا کردند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس به این شکل تا آزادی قدس شریف پرشور و باشکوه برگزار می‌شود، گفت: از تمامی روزه داران که به خیابان‌ها آمدند قدردانی می‌کنم.

امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی گفت: مردم آذربایجان دین خود به قدس شریف را ادا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با قدردانی از حضور باشکوه مردم ایران به ویژه آذربایجان شرقی و تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم با حضور باشکوه و با نشاط در راهپیمایی روز جهانی قدس و در مقابل دشمنان به وظیفه خود عمل کردند.

وی افزود: اکنون نوبت مسئولان است که به وظیفه خود در قبال مردم عمل کرده و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس به این شکل تا آزادی قدس شریف پرشور و باشکوه برگزار می‌شود، گفت: از تمامی روزه داران که به خیابان‌ها آمدند قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: ملت ایران ستیزه‌گر نیست اما اهل حفظ هویت و استقلال خود بوده و هرکسی که بخواهد عزت ملت ایران را پایمال کند یا ملت ایران را تحقیر و دست سلطه‌گری خود را به ملت ایران دراز کند ملت ایران با غیرت و ایمان خود این دست را قطع خواهد کرد.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به نامگذاری روز خلیج فارس گفت: دشمن در راهبرد خودش استقلال ملی ملت ایران را هدف قرار داده و تحریف نام خلیج فارس در دستور کار خودش گذاشته است و به همین علت برای تقابل با این توطئه شیطانی همه ایستاده و مقابله کنیم.

آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و با بازخوانی اصلی‌ترین ویژگی‌های شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری پهلوان مبارزه با التقاط، روحانی متناسب با زمان، مصداق بارز مجاهد فی‌سبیل الله، نابغه زمان، معلم بزرگ دیروز، امروز و فردای کشور و متفکر دین شناس مؤمن با اخلاص بود.


نوشته شده در   جمعه 9 ارديبهشت 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode